| کد خبر: 228327 |

وضعیت قرمز کیفیت هوای تهران در یک روز بارانی

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای ‌تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت با وجود بارش باران در برخی مناطق هم‌اکنون (۲۷ اسفندماه) در محدوده ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.

تین نیوز

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای ‌تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت با وجود بارش باران در برخی مناطق هم‌اکنون (۲۷ اسفندماه) در محدوده ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که صبح امروز (۲۷ اسفند ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

به‌تدریج با افزایش نسبی تندی باد طی روز تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد. با استمرار این شرایط جوی تا اواخر وقت پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا بهبود پیدا کند، هرچند در ساعات اوج ترافیک در مناطق پرتردد افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

صبح فردا (۲۸ اسفند ماه) وزش باد مؤثر از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد و برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود. جو ناپایدار و وزش باد مؤثر طی روز، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد.

شایان‌ذکر است ادامه این شرایط جوی تا ساعات پایانی فردا (۲۸ اسفند ماه) همراه با وزش باد مؤثر تا نسبتا شدید، برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۵۱ بود و هوای پایتخت در شرایط ‌ناسالم برای همه گروه‌ها قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۵۱ است و هوا در محدوده ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.