| کد خبر: 227988 |

تداوم تنفس هوای مطلوب در ‌پایتخت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت هم‌اکنون (19 اسفندماه) در محدوده قابل قبول است و تداوم این شرایط تا فردا دور از انتظار نخواهد بود.

تین نیوز

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت هم‌اکنون (19 اسفندماه) در محدوده قابل قبول است و تداوم این شرایط تا فردا دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (۱۹ اسفند ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته است، هرچند با افزایش حجم ترافیک صبحگاهی در برخی مناطق پرتردد کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

طی روز با تداوم ناپایداری و وزش باد مؤثر شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد. شرایط مساعد جوی تا اواخر وقت ادامه خواهد داشت و با وجود افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار می‌گیرد.

وزش باد نسبتا شدید تا صبح فردا (۲۰ اسفند ماه) از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد بنابراین انتظار می‌رود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار داشته باشد. وزش باد مؤثر طی روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد. در شامگاه فردا (۲۰ اسفند ماه) نیز با برقراری شرایط مساعد جوی پیش‌بینی می‌شود که در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۷۷ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.