| کد خبر: 187780 |

هوای تهران امروز پاک است

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر هوای تهران پاک است، گفت: وزش باد و باران باعث برقراری هوای مطلوب در تهران طی امروز و فردا (20 و 21 اردیبهشت) می‌شود.

تین نیوز

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر هوای تهران پاک است، گفت: وزش باد و باران باعث برقراری هوای مطلوب در تهران طی امروز و فردا (20 و 21 اردیبهشت) می‌شود.

به گرازش ایسنا حسین شهبازی، اظهارکرد: پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده حاکمیت شرایط جوی ناپایدار طی امروز (۲۰ اردیبهشت) است و برخی ساعات همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از 8 متر بر ثانیه خواهد بود.

وی تاکید کرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، ناپایداری‌های جوی حاکم در بیستمین روز از اردیبهشت ۹۸ سبب برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران می‌شود.

به گفته مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امشب به‌تدریج از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و با تداوم این شرایط تا صبح روز شنبه و همراه با ازدیاد تردد خودروها در اولین روز هفته، انتظار می‌رود طی برخی ساعات صبحگاه افزایش موقتی در غلظت آلاینده‌ها مشاهده شود.

شهبازی گفت: فردا (۲۱ اردیبهشت) با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، وزش باد به بزرگی بالاتر از پنج متر بر ثانیه و افزایش میزان ابرناکی برای برخی ساعات دور از انتظار نخواهد بود. همچنین دما تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت. بر این اساس، انتظار می‌رود با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها طی بعضی ساعات روز شنبه، شرایط مساعد کیفیت هوا در اکثر مناطق پایتخت همچنان برقرار باشد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با میانگین ۴۴ در شرایط پاک قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.