| کد خبر: 157848 |

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شرق استان تهران/ هراز یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با نزدیک‌ شدن به ساعات پایانی تعطیلات لحظه به لحظه بر بار ترافیکی محورها افزوده می‌شود و به همین دلیل محور هراز از شمال به جنوب یک‌طرفه شده است.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با نزدیک‌ شدن به ساعات پایانی تعطیلات لحظه به لحظه بر بار ترافیکی محورها افزوده می‌شود و به همین دلیل محور هراز از شمال به جنوب یک‌طرفه شده است.

سیاوش محبیدر خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: ترافیک محور هراز در این ساعت نیمه‌سنگین و روان به سمت استان تهران در جریان است اما محدودیت‌هایی در این محور اعمال شده است.

وی گفت: از ساعت 13 محور هراز از سمت رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت 15 تا 24 این محور از آب‌اسک به سمت رودهن یک‌طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز نیمه‌سنگین و آمد و شد وسایل نقلیه پرتراکم اما روان در جریان است.

محبی با بیان اینکه خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی رخ نداده است، ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) و مسیر حرم تا حرم نیز نیمه‌سنگین در جریان است.

وی اظهار کرد: با توجه به نزدیک‌شدن به ساعات پایانی تعطیلات لحظه به لحظه و بار ترافیکی افزوده می‌شود هموطنان و مسافرانی که قصد بازگشت به استان تهران را دارند مدیریت زمان سفر را مدنظر قرار دهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام سفر سهم به‌سزایی در کاهش تصادف رانندگی خواهد داشت به همین دلیل رانندگان باید در هنگام مسافرت هر دو ساعت یک‌بار 15 دقیقه به استراحت بپردازند.

محبی اظهار داشت: رانندگان با صبر و شکیبایی رانندگی کنند تا سفری ایمن برای خود و دیگر هموطنان‌مان را رقم بزنند.

به گزارش تین‌نیوز از فارس، وی افزود: با توجه به حضور صد درصدی نیروهای پلیس راهور در سطح محورها در صورت عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی که باعث وجود ترافیک خواهد شد مأموران با این دست رانندگان برخورد قانونی خواهند داشت.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان با احتیاط، سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب، رانندگی کنند و با رعایت حق شهروندی سفری بی‌خطر را داشته باشند تا شاهد حادثه خاصی نباشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.