| کد خبر: 156866 |

جانشین فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه/ واژگونی پژو 206 در محور فیروزکوه یک کشته برجای گذاشت

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از وجود ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: واژگونی پژو 206 در محور فیروزکوه یک کشته برجای گذاشت.

تین نیوز

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از وجود ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: واژگونی پژو 206 در محور فیروزکوه یک کشته برجای گذاشت.

علی سلیمانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع)، اظهار داشت: ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه دیده می‌شود و پس‌زدگی در شهرهای جاجرود، گیلاوند و آزادراه تهران- پردیس وجود دارد که به‌مرور بار ترافیکی کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: ترافیک در محور هراز از شمال به جنوب سنگین است و از ظهر امروز در این محور از آب اسک به سمت رودهن یک‌طرفه بود و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه اعمال شد و تا ساعت 12 امشب ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص پس‌زدگی بار ترافیکی در محور جاجرود و آزادراه تهران- پردیس گفت: متأسفانه رعایت نکردن مدیریت زمان سفر از سوی مسافران و کمبود گنجایش این دو جاده، تردد وسایل نقلیه در این دو جاده منتهی به شهر تهران به‌دشواری صورت می‌گیرد.

سلیمانی افزود: برای کاهش حجم بار ترافیکی نیروهای پلیس‌راه شرق استان تهران با آماده‌باش 100 درصدی در محورها حضور دارند و به غیر از بازگشایی مقطعی گیت‌های آزادراه، در صورت بروز گره ترافیکی، نسبت به روان‌سازی جریان آمدوشد اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز سنگین گزارش شده است و در این محور در منطقه گیلاوند بار ترافیکی با پس‌زدگی همراه شده و به‌مرور حجم این ترافیک کاهش می‌یابد و ترافیک روان می‌شود.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: آمدوشد خودروها در بزرگراه امام رضا(ع) و محور حرم تا حرم روان و تردد به سهولت و عادی در جریان است و مشکلی در این محور شرق استان وجود ندارد.

سلیمانی در خصوص اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ داده یا خیر، گفت: متأسفانه بامداد امروز خودروی پژو 206 که از فیروزکوه به سمت دماوند در حرکت بود، در حوزه دماوند بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی از جاده خارج و دچار واژگونی شد که راننده این خودرو که مردی میانسال بود در محل سانحه فوت کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش‌های اخیر در برخی نقاط سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده تا سفری بدون حادثه را سپری کنند.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: بیشترین عامل تصادفات رانندگی در 30 کیلومتری شهرهای مقصد و بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی روی می‌دهد که توصیه می‌شود رانندگان در هر 2 ساعت رانندگی، حداقل 15 دقیقه را به استراحت بپردازند و از اقداماتی مانند صحبت با تلفن همراه به‌صورت جدی پرهیز کنند و توجه کامل به رانندگی و جاده داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.