| کد خبر: 256643 |

◄ حآسا در اردیبهشت ماه 1402 با افت درآمد مواجه شد

گزارش های مالی منتشر شده توسط شرکت آسیا سیر ارس - حآسا - در سامانه کدال حکایت از آن دارد این شرکت در اردیبهشت ماه 1402 با کاهش درآمد مواجه شده است.

تین نیوز

گزارش های مالی اخیر منتشر شده توسط شرکت آسیا سیر ارس - حآسا -  حاکیست این شرکت در اردیبهشت ماه 1402 با کاهش درآمد مواجه شده است.

به گزارش تین نیوز، شرکت آسیا سیر ارس که در بازار سهام با نماد حآسا شناخته می شود از جمله شرکت های حمل و نقلی فعال در بورس است . حآسا در سال ۱۳۸۲ و با سرمایه گذاری ۱۰۰درصد بخش خصوصی راه اندازی شده و به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه توکاریل و هلدینگ سرمایه گذاری توکا فولاد، در بخش ریلی فعالیت می کند.

تازه ترین گزارش های مالی منتشر شده توسط این شرکت در سامانه کدال نشان می دهد، حآسا در اردیبهشت ماه 1402 بابت قرارداد حمل ریلی کنسانتره و کاتد از مجتمع مس سرچشمه به مقصد بندرعباس بالغ بر ۷,۳۸۷ میلیون ریال – هفتصد و سی و هشت میلیون و 700 هزار تومان – درآمد کسب کرده است.

همچنین این شرکت در دومین ماه بهار امسال بابت حمل و نقل ریلی محصولات صادراتی شرکت فولاد مبارکه به مقصد بندرعباس درآمدی بالغ بر ۱۰۲,۰۹۷ میلیون ریال در گزارش های مالی خود ثبت کرده است.

آسیا سیر ارس در اردیبهشت ماه 1402 از بابت حمل بارهای ریلی کنسانتره از مجتمع مس سونگون به مقصد مجتمع مس سرچشمه و بندرعباس نیز درآمدی بالغ بر ۱۶۸,۰۲۲ میلیون ریال کسب کرده و این درآمد در گزارش این شرکت به کدال درج شده است.

آخرین مورد از درآمدهای حآسا در اردیبهشت ما به یک شرکت فولادی دیگر مرتبط بوده به این معنی که حآسا از قرارداد حمل ریلی مواد اولیه از مبادی مختلف به شرکت فولاد هرمزگان ۳۶,۹۸۳ معادل 3 میلیارد و 983 میلیون ریال درآمد کسب کرده است.

بر این اساس ، مجموع درآمدهای شرکت آسیا سیر ارس در این ماه بالغ بر ۴۸۰,۴۳۵ میلیون ریال بوده است که با توجه به درآمد ۵۹۲,۰۹۰ میلیون ریالی این شرکت در فروردین ماه 1402، حآسا با کاهش 111.655 میلیون ریالی – یازده میلیارد و 165 میلیون و 500 هزار تومانی – مواجه شده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.