| کد خبر: 229919 |

ثبت 391 مورد شکایت مردمی در سامانه سازمان صمت

قیمت مرغ در وضعیت با ثباتی قرار گرفته است.

تین نیوز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از ثبت ۳۹۶ شکایت مردمی در سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، عزیز اله افضلی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین، با اعلام این خبر گفت: ۳۹۶ شکایت مردمی از ابتدای امسال در سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی و نظارت سازمان به ثبت رسیده است که از این تعداد ۲۳۶ مورد به صورت تلفنی، ۱۲ مورد به صورت حضوری، ۵۳ مورد به صورت کتبی، ۶۶ مورد به صورت پیام گیر و ۱۲۴ مورد هم از طریق سایت ثبت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: ۳۷۱ مورد از این شکایت ها در حوزه کالا و ۲۵ مورد هم در حوزه خدمات است که ۱۶۲ مورد در دست بررسی می باشد و تا به امروز هم ۱۰ مورد جلب رضایت صورت گرفته است.

افضلی با اشاره به وضعیت توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار در استان قزوین، گفت: ۷۰۰ تن شکر، ۵۰۰ تن برنج تایلندی، ۱۶۰ تن مرغ غیر منجمد و ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد در فروشگاه های زنجیره‌ای توزیع شده،  البته ۳۶۰ تن روغن هم برای اصناف درنظر گرفته شده که هم اکنون در حال توزیع است.

وی با اشاره به وضعیت بازار مرغ استان قزوین، گفت: خوشبختانه گوشت مرغ، وضعیت با ثباتی را در بازار پیدا کرده و طبق استعلام های گرفته شده، قزوین نسبت به استان های همجوار وضعیت بهتری را در زمینه توزیع مرغ دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.