| کد خبر: 188776 |

◄ برخورد با تاکسیران‌های فاقد برچسب

نرخ جدید کرایه ها بر روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه های تاکسی سطح شهر تهران نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

تین نیوز

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در صورت نصب نکردن برچسب نرخ کرایه تاکسی از روز شنبه با تاکسیرانان متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ مهدی ابراهیمی سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان با اشاره به توزیع برچسب های نرخ کرایه های تاکسی سال 98 در میان تاکسیرانان اظهار داشت: برچسب‌های نرخ کرایه تاکسی سال 98 از 10 اردیبهشت ماه میان تاکسیرانان در حال توزیع است و تاکسیرانان می بایست در مدت زمان تعیین شده برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب کنند

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی بیان کرد: نرخ جدید کرایه ها بر روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه های تاکسی سطح شهر تهران نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه تاکسیرانی با تاکسیرانانی که بعد از مهلت قانونی برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب نکنند برخورد قانونی خواهد شد و نمره منفی در سوابق رانندگان تاکسی درج خواهد شد.

ابراهیمی تاکید کرد: تاکسیرانان تنها تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا برچسب نرخ کرایه سال 98 را نصب کنند و از روز شنبه 4 خردادماه، بازرسان کنترل و نظارت هوشمند با سرکشی به پایانه ها و خطوط تاکسیرانی، با تاکسیرانان فاقد برچسب برخورد قانونی صورت می گیرد.

لازم به ذکر است زمان تعیین شده برای تاکسی با کاربری خطی می باشد و مهلت دریافت برچسب برای سایر کاربری ها متعاقبا اعلام می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.