| کد خبر: 185522 |

واریز وام ۵ میلیونی به حساب بازنشستگان کشوری آسیب‌دیده از سیل

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری آسیب دیده از سیل اخیر در استانهای گلستان، لرستان و مازندران خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری آسیب دیده از سیل اخیر در استانهای گلستان، لرستان و مازندران خبر داد.

به گزارش تسنیم، سیدمیعاد صالحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اجرای تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از سیل‌زدگان استانهای گلستان، لرستان و مازندران و همانطور که مقرر شد وام 5 میلیونی بازنشستگان کشوری آسیب دیده در سیل اخیر در این 3 استان روز گذشته به حساب این افراد واریز شد.

وی اظهار کرد: این تسهیلات به تعداد 2 هزار فقره به مبلغ 5 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه به حساب این عزیزان واریز شده که امیدواریم سهمی از مشکلات بازنشستگان در مناطق سیل زده بدین ترتیب حل شود.

صالحی از پرداخت بیش 33 هزار فقره وام ضروری 5 میلیون تومانی نوبت نخست از مرحله دوم بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ثبت نام اینترنتی مرحله دوم در بهمن 97 انجام و در اسفندماه نتایج واجدی شرایط وام بر روی سایت صندوق قرار گرفته، نوبت اول وام برای بیش از 33 هزار نفر از واجدین شرایط روز گذشته به حساب آنها واریز شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: سعی ما این است که با همکاری بانک صادرات مرحله دوم وام ضروری برای واجدین شرایط از فروردین تا شهریور 98 طی 6 یا 7 نوبت به حساب این عزیزان واریز ش.د.

وی در پایان گفت این تسهیالت به مبلغ 5 میلیون تومان با کارمرز 4 درصد که طی 36 ماه از وام گیرندگان کسر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.