| کد خبر: 264065 |

پروژه های مجموعه راه و شهرسازی استان اصفهان سرعت می گیرند

در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بررسی وضعیت پروژه های اجرایی، برنامه ریزی لازم برای بهره مندی از ظرفیت های موجود در راستای سرعت بخشی به اجرای پروژه ها بعمل آمد.

تین نیوز

در چهارمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان در سال جاری که به ریاست علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان و با حضور مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان برگزار شد؛ بر سرعت بخشی به اجرای پروژه ها تاکید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیش از برگزاری این جلسه اعضای شورا از برج مراقبت و تاسیسات فنی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بازدید بعمل آوردند و سپس در نشستی وضعیت اجرایی پروژه های هر دستگاه اجرایی تشریح شد و مسائل و مشکلات پیرامون آن مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بر تفکیک وظایف بین دستگاهی و سرعت بخشی به اجرای پروژه ها تاکید شد.  

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص مباحث مطرح شده در این نشست اظهار کرد: جلسات شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر میان دستگاه های اجرایی عضو شورا، مشورت برای حل مشکلات در استان و همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه ها تشکیل و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده می شود.  

وی افزود: در این جلسات بنا بر برنامه ریزی هایی که بعمل می آید تلاش می شود تا از منابع در دسترس به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود همچنین وضعیت پروژه های اولویت دار در هر حوزه بررسی و مطابق با زمان بندی پیگیری می شود.  

قاری قرآن بیان کرد: مطابق با نظر اعضای این شورا، جلسات بصورت دوره ای در محل سالن اجتماعات هر دستگاه اجرایی عضو برگزار می شود تا از نزدیک پروژه ها، عملکرد، دغدغه ها و چالش ها مورد بررسی قرار گیرد و مباحث بین بخشی با سرعت و فی المجلس مرتفع شود.  

وی با بیان اینکه در این جلسه برنامه ریزی لازم برای بهره مندی از ظرفیت های موجود بعمل آمد گفت: گزارش کاملی از اقدامات اداره کل فرودگاه های استان اصفهان ارائه شد و با توجه به اینکه پروازهای فرودگاه شهید بهشتی به ۶ مقصد بین المللی و بیش از ۱۵ مقصد داخلی انجام می شود مباحث مرتبط با اصلاح قیمت برخی پروازها مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.  

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: وضعیت جاده های منتهی به فرودگاه، نصب تابلوهای مناسب، زیباسازی شهری، هدایت مسیر سیلاب ها و آب های روان از دیگر مباحثی بود که در حوزه فرودگاه های استان بررسی و با مشورت اعضا تصمیماتی اتخاذ شد.  

وی عنوان کرد: در این جلسه با توجه به حادثه خیز بودن برخی جاده ها، وضعیت اجرایی مسیر چادگان به سه راهی سد، ایمن سازی زیرگذر پلیس راه شاهین شهر و ... تشریح شد.  

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان در رابطه با رفع مشکل مسکن کارکنان در قالب طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد: در این خصوص همچون سایر ادارات استانی پیش خواهیم رفت و اقدامات لازم در دست انجام است.  

وی با بیان اینکه مجموعه راه و شهرسازی قلب فعالیت های عمرانی و توسعه ای محسوب می شود اظهار کرد: این مجموعه با ماموریت های مختلفی که بر عهده دارد، خدمات متعددی را به آحاد مردم ارائه می دهد، لذا وجود انسجام در تمام این حوزه های تخصصی بسیار حائز اهمیت است و برآیند خوبی را به ارمغان می آورد.  

 قاری قرآن بیان کرد: در این جلسه بر سرعت بخشی به اجرای پروژه ها و تعیین پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر تاکید شد.

وی در پایان گفت: تعامل خوبی فی مابین دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان وجود دارد لذا به لطف خدا و با روحیه جهادی شاهد پیشرفت های بزرگی در حوزه راه و شهرسازی خواهیم بود.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.