| کد خبر: 263623 |

۱۰ کیلومتر از باند دوم پروژه مبارکه مجلسی- بروجن امسال به بهره برداری می رسد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با تلاش های بعمل آمده پیش بینی می شود ۱۰ کیلومتر از پروژه باند دوم مبارکه مجلسی- بروجن تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با تلاش های بعمل آمده پیش بینی می شود ۱۰ کیلومتر از پروژه باند دوم مبارکه مجلسی- بروجن تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ؛ در خصوص وضعیت پروژه احداث باند دوم مبارکه مجلسی بروجن اظهار کرد: این محور به لحاظ ترافیکی بودن و تردد بسیار بالا تقریبا کریدوری است که استان اصفهان را به استان های جنوبی کشور متصل می کند.  

وی افزود: به لحاظ عبور ماشین های سنگین در این محور و ترافیکی بودن آن متاسفانه تصادف و حوادث های ناگواری رخ می داد لذا اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان احداث باند دوم این محور را در دستور کار خود قرار داد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: طول کل محور حدفاصل مبارکه تا پایان حوزه استحفاظی استان اصفهان حدود ۴۲ کیلومتر است که ۱۸ کیلومتر آن طی سال های ۱۳۹۲ لغایت ۱۳۹۹ تکمیل و به بهره برداری رسید.  

وی افزود: مابقی مسیر بعد از شهر مجلسی تا پایان حوزه استحفاظی استان، تقریبا ۲۳ کیلومتر باقیمانده بود که فرآیند انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام شد و عملیات اجرایی این محور در قالب ۲ قرارداد در دست اجرا است.  

شاهسوندی با بیان اینکه مجموع مبلغ قرارداد این پروژه ۹۸ میلیارد تومان است گفت: در حال حاضر پیگیر اعتبارات هستیم و مطابق با پیش بینی ها برای اتمام پروژه به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوانیم کل مسیر را به صورت چهار خطه به بهره برداری برسانیم.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.