| کد خبر: 263724 |

جاده اصلی فریدون شهر دوبانده می شود

شهردار فریدون شهر از احداث میدان در ضلع غربی شهر و دوبانده شدن جاده اصلی خبر داد و گفت: بیش از هشت هزار متر مربع از مستثنیات، اراضی کشاورزی و معادل همین مقدار از اراضی ملی آزادسازی شده است.

تین نیوز

شهردار فریدون شهر از احداث میدان در ضلع غربی شهر و دوبانده شدن جاده اصلی خبر داد و گفت: بیش از هشت هزار متر مربع از مستثنیات، اراضی کشاورزی و معادل همین مقدار از اراضی ملی آزادسازی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ابراهیم باتوانی از احداث میدان در ضلع غربی شهر و دوبانده شدن جاده اصلی شهر خبر داد و اظهار کرد: یکی از نقاط حادثه خیز جاده ای استان اصفهان و شهرستان فریدون شهر، ورودی شهر از میدان راهداران تا بلوار مفتح است. روزانه شاهد تصادفات جرحی و فوتی در این مسیر هستیم و اصلاح و رفع این مسیر حادثه خیز در دستور کار شورای ترافیک شهرستان و مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از مسیر در محدوده شهری و بخشی از آن در خارج از محدوده شهری است، با در نظر گرفتن طرح تفصیلی شهر و مصوبات شورای ترافیک، موضوع در کمیته ایمنی راه های استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

شهردار فریدون شهر خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت بالای خودروها در لحظه ورود به شهرستان به نظر می رسد بعد از میدان راهداران، اصلاح پیچ و وضعیت هندسی جاده، نصب سرعت گیر در محور ورودی شهر، اصلاح شیب مسیر، نصب تابلو و اصلاح هندسی میدان انجام شود تا خودروها با سرعت مطمئنه وارد شهر شوند و مشکلات ترافیکی رفع شود.

باتوانی تاکید کرد: پروژه به دلیل آزادسازی ها، احداث پل ها و تأسیسات هنوز نیمه تمام مانده است، همچنین عملیات خاک برداری و رفع نقاط کور و رسیدن به شیب مجاز و احداث دو پل در نزدیکی میدان راهداران بر عهده اداره راهداری است که با توجه به شرایط وضعیت جوی شهرستان سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهروندان و کشاورزان در اجرای پروژه آزادسازی مسیر گفت: بیش از هشت هزار متر مربع از مستثنیات، اراضی کشاورزی و معادل همین مقدار از اراضی ملی آزادسازی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.