| کد خبر: 260608 |

۱۴۴ نقطه حادثه خیز در استان اصفهان اصلاح شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از ۲۱۴ نقطه حادثه خیز استان ۱۴۴ نقطه رفع و این آمار به ۷۰ نقطه حادثه خیز در سراسر استان کاهش یافته است.

تین نیوز

 

مهران زینلیان در پنجمین جلسه شورای ترافیک استان اصفهان، اظهار کرد: در ابتدای آغاز فعالیت در مدیریت استان با بررسی های کارشناسی دریافتیم ۲۱۴ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد و برای کاهش آمار تصادفات استان رفع این نقاط را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، زینلیان ادامه داد: در حال حاضر بر حسب تلاش های انجام شده در استان این تعداد به ۷۰ نقطه کاهش یافته که اتفاق مسرت بخشی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، بیان کرد: سایر مصوبات این جلسه در خصوص مشکلات دسترسی شهر کاشان و قمصر بود که به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، زینلیان ادامه داد: مقرر شد طرح های ایمن دسترسی به شهرستان کاشان تنظیم و به جلسه بعد ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان نیز در نشست مطرح شد و شهرداری به عنوان متولی این طرح درخواست داشت دقیق سازی مسیر به گونه ای انجام شود تا کمترین تعارض با اراضی و حریم های شهری اتفاق بیفتد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، گفت: در این خصوص موارد ضمن بررسی کارشناسی مورد تصویب قرار گرفت.

دکتر زینلیان عنوان کرد: طرح رینگ چهارم ترافیکی در شهر اصفهان کاملاً اجرایی شده و هم زمان در تمام شهرهایی که در مسیر طرح قرار دارند برای آزادسازی مسیر، در حال پیگیری است تا به مرحله اجرایی کامل درآید.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، رینگ حفاظتی کلانشهر اصفهان از تقاطع سردار سلیمانی در مجاورت کارخانه قند اصفهان شروع می شود و پس از طی مسافتی حدود ۷۸ کیلومتری و عبور از محدوده و حریم ۶ شهر اصفهان دولت آباد، خورزوق، خمینی شهر، درچه و ابریشم نهایتاً به تقاطع سردار سلیمانی منتهی می گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.