| کد خبر: 260274 |

پویش راه نجات در ایام اربعین ۱۴۰۲ راه‌ اندازی شد ​

رییس سازمان راهداری با اشاره به راه اندازی پویش راه نجات در ایام اربعین ۱۴۰۲ گفت: این پویش با هدف تسهیل و تسریع درجابه جایی زائران در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

رییس سازمان راهداری با اشاره به راه اندازی پویش راه نجات در ایام اربعین ۱۴۰۲ گفت: این پویش با هدف تسهیل و تسریع درجابه جایی زائران در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، داریوش امانی اظهار کرد: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در ادارات کل استان های مرزی، بخش قابل توجهی از پروژه های مربوط به توسعه زیرساخت ها از جمله محوطه سازی و آسفالت، نصب سایه بان ها، امکانات سرویس های بهداشتی و منظرآرایی پایانه ها، به اتمام رسیده و امکان خدمات رسانی مطلوب تر نسبت به سال گذشته فراهم شده است.

وی با بیان این که مهم ترین دغدغه این سازمان، جابه جایی اوج عظیم زائران در زمان بازگشت در روز اربعین و روز بعداز آن به ویژه در مرز مهران است، افزود: امسال در سایر مرزهای غربی از جمله خسروی در استان کرمانشاه، باشماق در مرز کردستان و تمرچین در استان آذربایجان غربی، امکانات و زیرساخت های خوبی برای تردد زائران فراهم شده است که در صورت هدایت بخشی از زائران به این مرزها، از ازدحام در مرز مهران کاسته می شود.

وی یادآور شد: تحلیل وضعیت ایمنی جاده ها و شناسایی گره های ترافیکی یکی از موضوعات مهمی است که در دستور کار ادارات استانی قرار دارد و برای رفع مشکلات ترافیکی، اقدامات لازم انجام می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش راه نجات در ایام اربعین خبر داد و افزود: این پویش با هدف معرفی ظرفیت ها و قابلیت های ایجاد شده برای تسهیل و تسریع در جابه جایی زائران در نظرگرفته شده است و نیروهای راهداری سراسر کشور خدمات رسانی مستمر به مسافران جاده ای ارایه می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.