| کد خبر: 260295 |

۴۰ کیلومتر حفاظ میانی بتنی در محورهای شریانی استان همدان نصب شد

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از نصب ۴۰ کیلومتر حفاظ میانی بتنی ( نیوجرسی ) از سال گذشته تا کنون در محورهای استان همدان خبر داد.

تین نیوز

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ضمن اشاره به نصب ۴۰ کیلومتر حفاظ میانی بتنی ( نیوجرسی ) در محورهای مواصلاتی استان همدان گفت: نصب نیوجرسی در سطح محورهای استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای در راهها نصب شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آهکی افزود: راه های ارتباطی استان همدان به عنوان معبر ورودی غرب کشور و به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و اربعین حسینی (ع) از اهمیت خاصی برخوردار است و در ایام مختلف سال جزء استان های پرتردد محسوب می شود که این امر اهمیت راه های استان را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای کشور پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از تعمیر ۱۴۳ دستگاه پل کوچک و ۱۳ پل بزرگ در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد و بیان داشت: این اقدام به منظور صیانت، ارتقا ایمنی و تسهیل تردد در طرح تعمیر، تعریض و ایمنی سازی در استان همدان اجرایی شد.

آهکی با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل یادآور شد:هم اکنون عملیات مختلف راهداری چون خط کشی، روکش آسفالت،نصب علائم،نصب بنر ایمنی،شانه سازی،تعدیل شیب شیروانی، خط کشی دو جزئی،نصب گادریل، نصب و راه اندازی سیستم روشنایی و... در سطح راههای شریانی، فرعی و روستایی استان همدان در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.