| کد خبر: 251964 |

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

۷ کیلومتر از محورِ کاشان - برزک - ورکان به صورت دو بانده تکمیل شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از تکمیل بیش از ۷ کیلومتر محور کاشان - برزک - ورکان به صورت دو بانده با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از تکمیل بیش از ۷ کیلومتر محور کاشان - برزک - ورکان به صورت دو بانده با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده از سوی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان و تلاش های صورت پذیرفته مشکلات اساسی بخشی از محور کاشان - برزک - ورکان مرتفع شد.  

وی افزود: با تخصیص اعتبارات برای این پروژه، در فاز سوم اجرایی، بیش از هفت کیلومتر از این محور بصورت دوبانده تکمیل شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه، عملیات ساخت و تجهیز علایم ایمنی و نیوجرسی این میزان از محور انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته است، اذعان داشت: مسیر فوق حدفاصل سه راهی مرق تا سه راهی سیمان و برگشت آن بوده که با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان، در دهه فجر سال ۱۴۰۱ رسما افتتاح می شود.  

وی ابراز داشت: ایمن سازی محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان کاشان از اولویت های راه و شهرسازی بوده است که باهمت شبانه روزی تحقق آن درحال انجام است.  

آراسته خاطرنشان کرد: در ماه های گذشته نیز باند دوم محور کاشان به بادرود درحوزه راههای کاشان بصورت کامل تکمیل شد و به بهره برداری رسید که کاهش تلفات جاده ای و ایمنی مسافران و کاربران راه ازدست آوردهای این مهم بوده است.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.