| کد خبر: 220911 |

آمادگی ۹۲ درصد از ماشین آلات راهداری برای راهداری زمستانی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آمادگی و اورهال شدن ۹۲ درصد از ماشین آلات راهداری این اداره کل برای ارائه خدمات به مردم در راهداری زمستانه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آمادگی و اورهال شدن ۹۲ درصد از ماشین آلات راهداری این اداره کل برای ارائه خدمات به مردم در راهداری زمستانه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اصفهان)، مهدی خضری در نشست هم اندیشی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و مدیران ستادی که به صورت ویدئوکنفرانس با موضوع آمادگی برای  عملیات راهداری زمستانه برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تعمیرات و بهسازی ماشین آلات راهداری برای عملیات راهداری زمستانه به خوبی انجام شده و ۹۲ درصد از ماشین آلات  استان اصفهان آماده به کار هستند.

وی ادامه داد: تعمیرات ۸ درصد دیگر از ماشین آلات نیز با قید فوریت در حال انجام است و امیدواریم این ناوگان نیز به زودی به چرخه ناوگان فعال راهداری استان اصفهان اضافه شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به خرید ماشین آلات جدید راهداری خاطرنشان کرد: قطعا نوسازی ناوگان راهداری نقش مهمی در ارتقا خدمت رسانی به مردم خواهد داشت.

خضری در بخش دیگری از سخنان خود به پیش بینی شن و نمک مورد نیاز برای عملیات راهداری زمستانه استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ۳۲ هزار تن شن و نمک  برای انجام عملیات راهداری زمستانه استان اصفهان خریداری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد مشکلاتی نظیر تامین لاستیک ناوگان سنگین راهداری و سوخت این ماشین آلات با تدبیر و هم اندیشی مرتفع گردد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان همچنین به ضرورت هماهنگی بین دستگاهی برای خدمت رسانی به مردم در جاده ها در پاییز و زمستان اشاره و تصریح کرد: در روزهای آتی جلساتی با پلیس راه و سایر دستگاه ها در این رابطه برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جلسات هم اندیشی معاونین راهداری استانهای همجوار در نیمه نخست آبان ماه خبر داد و گفت: قطعا خروجی این جلسات بهبود فرآیند خدمت رسانی به مردم است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.