| کد خبر: 84322 |

جابه جایی بیش از ۲۰۰هزار نفر مسافر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای اسفند

تین نیوز |  از آغاز طرح نوروزی در بخش حمل و نقل جاده‌ای از ٢٥ اسفند ٩٤ تا 15 فروردین95  بیش 200 هزار نفر از هموطنان با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جابجا شدند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان چهار محال و بختیاری منوچهر سلمان زاده مدیر کل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح عملكرد این اداره كل جهت ارائه خدمات حمل و نقلی و فراهم کردن بستر مناسب برای انجام سفر های ایمن و راحت  در قالب طرح نوروزی گفت:  204 هزارو135 نفر مسافر از 25اسفندماه 94  لغایت 15فروردین95 با 19 هزار و 79 سفر،  بوسیله  ناوگان حمل و نقل عمومی به درون و برون استانی مسافرت کردند.

وی افزود: از مجموع این تعداد سفر ،47هزارو 600 مسافر با  اتوبوس، 118هزارو753 مسافر بوسیله مینی بوس و 37 هزارو783 مسافر بوسیله ناوگان سواری انجام شد.

سلمان زاده  تصریح کرد: طی این مدت نزدیك به 5میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به وسیله دستگاه های تردد شمار ثبت شده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از35  درصد افزایش را نشان می دهد و بیشترین تردد در محور شهركرد - سورشجان  با510هزار130 تردد و کمترین تردد نیز در محور ناغان -شلمزار با 56هزار  تردد ثبت شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: با هماهنگی های به عمل آمده در ماه های پایانی سال ٩٤ این اداره كل با تشكلهای صنفی و آمادگی كامل شركتهای حمل و نقل مسافری از نخستین روزهای آغاز طرح نوروزی و سفر هموطنان عزیز تلاش شد تا خدمات حمل و نقلی به نحو شایسته ارائه و رضایت حداكثری مسافران جلب شد و این روند تا پایان طرح و سفرها ادامه داشت.

معاینه فنی ناوگان حمل و نقل عمومی قبل از سفر با دقت و نظارت كامل انجام  شد و از تعهدات شركتهای حمل و نقل مسافری مبنی بر حركت ناوگان بر اساس برنامه اعلام شده و توقف در بین راه در مجتمع های خدماتی - رفاهی به شكل مناسب انجام شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.