| کد خبر: 239655 |

افتتاح سامانه پیامکی مراکز ۱۱۰ پلیس در استان‌ها

سامانه ارسال پیام کوتاه به مرکز پلیسی ۱۱۰ در استان‌ها با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی افتتاح شد.

تین نیوز

سامانه ارسال پیام کوتاه به مرکز پلیسی ۱۱۰ در استان‌ها با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز سامانه ارسال پیام کوتاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در سراسر کشور فعال می‌شود.

سردار اشتری به تنوع ماموریت‌ها و گستردگی آن در جغرافیای کشور اشاره کرد و افزود: بیش از یکصد میلیون خدمت را به مردم ارائه می‌کنیم و فرماندهی انتظامی یکی از مجموعه‌های پرارتباط با مردم است و تقریبا به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم است.

وی گفت: خدمات رسانی سامانه فوریت‌های ۱۱۰ هر ساله رشد خوبی داشته و هم مراجعه کننده به آن افزایش پیدا کرده و این به دلیل اعتمادی است که مردم به فرماندهی کل انتظامی دارند.

سردار اشتری افزود: یکی از نگرانی‌هایی که داشتیم این بود که برخی از اقشار مردم عزیز امکان برقراری ارتباط با این سامانه را نداشتند مانند افراد کم شنوا و ناشنوا که همانند مردم عادی نمی‌توانستند از این سامانه بهره‌مند شوند که حدود ۲ درصد مردم را این گروه شامل می‌شدند.

وی گفت: با تدابیری که در فرماندهی کل انتظامی و معاونت عملیات اندیشیده شد، کار خوبی در این خصوص شده است و امروز ارسال پیام کوتاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در سراسر کشور به بهره برداری رسید و فعال شد و همه استان‌ها به صورت برخط این مرکز را راه اندازی کردند.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: درخواست من از مردم این است که تماس‌ها با مرکز پلیسی ۱۱۰ مربوط به ماموریت‌های پلیس باشد، گاهی اتفاق‌هایی می‌افتد که مردم به جای اینکه با آن نهاد مربوطه خدمتگزار تماس بگیرند با پلیس ۱۱۰ تماس می‌گیرند که هرچند اپراتور‌های ما پیگیری می‌کنند، اما اپراتور‌های پلیس مشغول می‌شوند در حالی که این وظیفه در حیطه ماموریت پلیس نیست.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.