| کد خبر: 217395 |

عضو هیات مدیره و مدیرعامل انجمن شهرسازان کهن شهر مینودری گفت

◄ شجاعت، صداقت و امانت سه ویژگی خبرنگار مسئول و متعهد است

قزوین| عضو هیات مدیره و مدیرعامل انجمن شهرسازان کهن شهر مینودری گفت: خبرنگاری وظیفه و رسالتی است که خبرنگاران با فعالیت خود آگاه سازی، آگاهی بخشی به افکار عمومی را نصب العین قرار داده و برای تحول و سازندگی جامعه تلاش می کنند

تین نیوز

قزوین|عضو هیات مدیره و مدیرعامل انجمن شهرسازان کهن شهر مینودری گفت: خبرنگاری وظیفه و رسالتی است که خبرنگاران با فعالیت خود آگاه سازی، آگاهی بخشی به افکار عمومی را نصب العین قرار داده و برای تحول و سازندگی جامعه تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، عضو هیات مدیره ومدیر عامل انجمن شهرسازان کهن شهر مینودری قزوین  روز یکشنبه شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری تین نیوز به مناسبت روز خبرنگار، افزود:  نخستین ویژگی یک خبرنگار، دیانت است و باید فقط به رضایت خداوند توجه کند و زمانی که در همه حوزه ها فقط به رضایت خداوند توجه کند، قلم و زبان او کارآمد می شود.  

محسن حنیفی یاداور شد،  شهرها از سوی مدیران اداره و مدیریت می شوند و در این راستا، خدمات و نیازهای زندگی شهری شهروندان را تامین می کنند. گاهی شهرها در تامین این خدمات دچار ناکارآمدی می شوند که در پی آن کیفیت زندگی کاسته شده و رضایت از زندگی شهروندان نیز دستخوش تغییرات می شود. مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، یکی از بهترین شیوه های بهبود سبک زندگی و در پی آن رضایت از زندگی است.

مدیرعامل انجمن شهرسازان کهن شهر مینودری افزود ، مدیران شهری برای بهره گیری از مشارکت شهروندان نیازمند حلقه های واسطه ای هستند که پیوند دهنده آنان به عموم شهروندان باشند، در این راستا با دغدغه هایی که داشتیم و مشکلاتی که در شهر به خوبی دیده می شد تصمیم گرفتیم انجمنی تاسیس کنیم چون این انجمن از دل شهروندان و بهترین حلقه پیوند دهنده بین شهروندان و مدیران و مجریان شهری هست.

حنیفی معتقد است ، هر چه تعداد این سمن ها بیشتر باشد، ارتباط بین شهروندان، متخصصان  و صاحب نظران با مجموعه مدیریت شهری افزایش می یابد که این امر خود موجبات شکل گیری پایداری شهری و توسعه پایداری شهر را فراهم می سازد.

او ادامه داد ، این انجمن با نام ʺانجمن شهرسازی کهن شهر مینودریʺ توسط جمعی از متخصصان و علاقه مندان  شهر و دانش آموختگان رشته های معماری ، شهرسازی و علوم اجتماعی و با هدف تحقق شعار توسعه پایدار شهر  در اسفندماه سال 1398تشکیل شده است و آماده همکاری با تمام ارگانها و سازمانهایی است که به انواع گوناگون مسئولیت اداره شهر و امور وابسته به آن را دارند.

حنیفی تاکید کرد ، بدون مشارکت مردم، این توسعه صورت نپذیرفته، چراکه تحولات مربوط به آن، از چنان گستره و عمقی برخوردار است که مشارکت همه آحاد مردم را می‌طلبد و همچنین این سازمان مردمی در راستای اهداف اصلی و بهبود عملکرد نیازمند همکاری و مشارکت عموم شهروندان می باشد. 

در پایان ، امید است تا با همکاری و مشارکت شهروندان -که بزرگترین سرمایه هر شهری هستند- با این انجمن و ایجاد پیوند با سازمانها و مراکز مدیریت دولتی شاهد شکل گیری شهری پویا، پایدار، سرزنده و فرهنگ مدار باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.