| کد خبر: 215998 |

مدیر کاریابی البرز کارانائب رییس انجمن صنفی کاریابی های قزوین

◄ هدف از ایجاد مراکز مشاوره شغلی و کاریابی ها ایجاد فرصت شغلی

قزوین| مدیر کاریابی البرز کارانائب رییس انجمن صنفی کاریابی های قزوین وعضو هئیت مدیره کانون کاریابی کشور گفت: هدف از ایجاد مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های غیر دولتی را شناسایی فرصت های شغلی و تامین نیروی مورد نیاز بنگاه هگای اقتصادی است.

تین نیوز

قزوین| مدیر کاریابی البرز کارانائب رییس انجمن صنفی کاریابی های قزوین وعضو هئیت مدیره کانون کاریابی کشور گفت: هدف از ایجاد مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های غیر دولتی را شناسایی فرصت های شغلی و تامین نیروی مورد نیاز بنگاه هگای اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مسعود امامی با اشاره به اینکه حدود800کاریابی درسطح کشور فعال است افزود: بسیاری از مراکز غیر مجاز در کشور امروزه علاوه بر فعالیت خود، در زمینه ی کاریابی نیز فعالیت می کنند، درحالی که این عملکرد کاملا غیرقانونی و غیرمجاز است.

وی همچنین در ادامه افزود: مراجعین مختلف به دفاتر کاریابی باید با اطلاع از منشور فعالیت موسسات  کاریابی درخواست و انتظار خود را تنظیم کنند.

مدیر کاریابی البرز کارانائب رییس انجمن صنفی کاریابی های قزوین با بیان این که اولین نقش ووظیفه ی دفاتر کاریابی مشاوره وهدایت کارجو به سمت کار است، عنوان کرد: بسیاری از کارجوهای تحصیل کرده با توجه به عدم  تخصص های لازم توانایی به کارگیری در فرصت های شغلی بنگاههای اقتصادی را ندارند  از این رو موسسات کاریابی با تمرکز با مشاوره های دقیق این دسته از افراد را به سمت بازارهای کار  ویادگیری مهارت هدایت می نمایند.

امامی بیان کرد : با همکاری سازمان فنی حرفه ای یک در شهرصنعتی البرز افراد جویای کاررابرای دیدن مهارت جوشکاری،فلزکاری،آشپزی،خیاطی ،نجاری معرفی نموده وبعد از سپری کردن دوره مهارت به مراکزی که به تخصص این نیروها نیازمند هستند جهت اشتغال معرفی می شوند.

وی بیان کرد: کانون کاریابی کشورحدود15سال است تاسیس شده وهئیت مدیره جدید یک سال فعالیت خودرا آغاز نموده است.

عضو هئیت مدیره کانون کاریابی کشور عنوان کرد: دراستان قزوین 15مرکز مشاوره و کاریابی وجود دارد که از این تعداد 4تا درقزوین،3تا درشهرصنعتی البرز،2دربویین زهرا،1زیباشهر،3تا تاکستان،2تا آبیک فعال هستند.

وی بیان کرد:با توجه به بحث جلو گیری از صادرات وکرونا نسبت به سال گذشته افزایش بیکاری کم شده با توجه به اموزش مهارت ومتخصص نیروهای ماهر اشتغال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش بوده ایم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.