| کد خبر: 268069 |

تکمیل کریدور بزرگراهی کشور از اولویت‌ های وزارت راه و شهرسازی

مجری احداث پروژه کریدور بزرگراهی کشور گفت: احداث و تکمیل کریدور بزرگراهی کشور از اولویت های سهم وزارت راه و شهرسازی است.

تین نیوز

مجری احداث پروژه کریدور بزرگراهی کشور گفت: احداث و تکمیل کریدور بزرگراهی کشور از اولویت های سهم وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  ، غلامرضا خرمی  در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به اهمیت ترانزیت کالا و جابجایی مسافر در منطقه شمال غربی کشور به خصوص در مرزهای کشور ترکیه و شمال عراق اتمام عملیات کریدور بزرگراهی غرب کشور در دستور کار بوده و این پروژه در مراحل نهایی تکمیل و بهره برداری است.

غلام رضا خرمی تصریح کرد: براساس زمانبندی انجام شده و به پیگیری و تلاش مدیران استانی ۱۰  کیلومتر دیگر از این پروژه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است که با تخصیص به موقع اعتبار مورد نیاز کل پروژه بزرگراهی کشور تا آخر سال آینده به اتمام می رسد. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این دیدار اظهار کرد:کریدور بزرگراهی کشور به طول ۵۴۸ کیلومتر از مرز بازرگان آغاز و از مسیرهای بزرگراهی شهرستان بوکان از استان خارج می شود. 

 سید محسن حمزه لو گفت: با توجه به تلاش کارشناسان و پیمانکاران پروژه تا کنون بیش از ۴۸۰ کیلومتر پروژه به اتمام رسیده  و کمتر از ۶۰ کیلومتر در صورت تخصیص اعتبارات لازم زیر بار ترافیک می رود 

وی افزود: با توجه به اهمیت تکمیل زیرساخت ها ی ارتباطی در مسیر های منتهی به پایانه های مرزی استان و تاکید مقام عالی استان این پروژه در مراحل نهایی بوده و تخصیص به موقع اعتبار مورد نیاز این کریدور طی یک سال آینده به اتمام می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.