| کد خبر: 242162 |

◄ موانع عملیات راهسازی در بزرگراه نقده-پیرانشهرتمرچین رفع شد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان از عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده بین‌المللی نقده-پیرانشهرتمرچین که بخشی از عملیات به دلیل مجاورت در خطوط انتقال گاز راکند مانده بود، بازدید کردند.

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این بازدید از سرعت‌بخشی در ساخت بزرگراه نقدهپیرانشهرتمرچین خبر داد و گفت: پروژه‌ احداث بزرگراه نقدهپیرانشهرتمرچین در دو قطعه به طول ٢۵ کیلومتر اجرا می‌شود که برنامه‌ریزی شده در نیمه اول امسال ٨ کیلومتر از محور آسفالت شود.

به گزارش تین نیوز، حمزه‌لو با اعلام اینکه ۶٢ دستگاه ابنیه فنی در این پروژه احداث می‌شود، ادامه داد: عملیات خاکبرداری به حجم ١٨٠ هزار مترمکعب در قطعه دوم این پروژه اجرا و روند تکمیل بزرگراه بین‌المللی نقدهپیرانشهرتمرچین سرعت می‌گیرد.

طول کلی پروژه احداث بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین ۴٢ کیلومتر تعریف شده که ساماندهی ورودی شهر پیرانشهر به طول ٢ کیلومتر و ۵٠٠ متر در سال گذشته انجام شد. اهمیت بزرگراه بین‌المللی نقدهپیرانشهرتمرچین به اقتصادی شدن زیرساخت‌های حمل و نقلی در پایانه مرزی تمرچین و مرز مشترک استان با عراق برمی‌گردد. همچنین منابع مالی لازم این پروژه از طریق اعتبارات ملی و استانی و مشارکت بانک در قالب ماده ۵۶ تأمین شده است.

مقرر شد عملیات ترانشه‌برداری و خاکبرداری با لحاظ مقررات تأمین ایمنی در مجاورت خطوط انتقال گاز ادامه پیدا کند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.