| کد خبر: 135618 |

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران:

فاز اول آزاد راه تهران-شمال شهریور امسال افتتاح می شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران با اعلام اینکه فاز اول پروژه بزودی افتتاح می شود بیان داشت: با توجه به سرعت قابل توجهی که پروژه به خود گرفته است، فاز اول آزاد راه تهران -شمال در صورت عدم پیش آمد مشکلات و موانع در شهریور ماه سال جاری یعنی سه ماه دیگر به افتتاح می رسید.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران با اعلام اینکه فاز اول پروژه بزودی افتتاح می شود بیان داشت: با توجه به سرعت قابل توجهی که پروژه به خود گرفته است، فاز اول آزاد راه تهران -شمال در صورت عدم پیش آمد مشکلات و موانع در شهریور ماه سال جاری یعنی سه ماه دیگر به افتتاح می رسید.

 

به گزارش دانا، صدیف بدری، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت آزاد راه تهران-شمال و جزئیات این پروژه گفت: پروژه آزاد راه تهران - شمال با توجه به موانع عظیمی که بر سر راه این پروژه وجود دارد در طی دو سال اخیر با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی روبرو بوده است.

 

وی ادامه داد: این پروژه قریب به 21 سال است که در حال انجام است، طول این آزاد راه 52 کیلومتر است و در طول احداث این پروژه با موانع طبیعی بسیاری روبرو بوده ایم ، از کوه ها و جاده های صعب العبوری که بر سر راه این پروژه قرارداشت عبور شده است و این موضوع یکی از دلایل به طول انجامیدن پروژه آزاد راه تهران - شمال است.

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران با اشاره به جلساتی که اعضای این کمیسیون با وزیر راه و معاونین آن در خصوص این پروژه داشته اند ، اظهارداشت: جلسات متعدد و فراوانی را برای سرعت بخشیدن به این پروژه با وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی داشتیم؛ در طول این چند سال اخیر پروژه پیشرفت های قابل توجهی داشته است و امیدواریم تا بزودی فاز اول این پروژه به بهره برداری و افتتاح برسد.

 

بدری با اعلام اینکه فاز اول پروژه بزودی افتتاح می شود بیان داشت: با توجه به سرعت قابل توجهی که پروژه به خود گرفته است، فاز اول آزاد راه تهران -شمال در صورت عدم پیش آمد مشکلات و موانع در شهریور ماه سال جاری یعنی سه ماه دیگر به افتتاح می رسید.

 

وی در خصوص تاخیر چندین ساله افتتاح پروژه نیز عنوان کرد: مشکلات و موانع زیادی در اجرای پروژه دلیل ایجاد تاخیر در این پروژه شده است ، جابجایی پیمانکاران ،موانع طبیعی صعب العبور و سایر مسائل دست به دست هم داده است تا پروژه با کندی پیش رود ولی بر اساس آخرین پیگیری های مجلس از وزرات راه این پروژه سرعت قابل توجهی در طول این چند سال گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایمان 2 0

    و مهر و آبان هم آمد همچنان افتتاح نشد فاز یک
    شهریور 1400 افتتاح می شه حتما ً ؟؟؟؟

  • نامی 1 0

    اقای بدری افتتاح شهریورتان چی شد