| کد خبر: 171419 |

وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی مطرح کرد:

جزییات ساخت ۳۰ کیلومتر راه جدید

تاکید بر استقرار دوایر راه و شهرسازی در شهر هوراند طراحی یک مجتمع فرهنگی

تین نیوز

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان آذربایجان شرقی و در بازدید از شهر جدید هوراند بر لزوم استقرار دوایر راه و شهرسازی و راهداری در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز (جمعه ۱۹ مردادماه) با حضور در شهر هوراند مرکز شهرستان هوراند در جلسه فرمانداری این شهرستان شرکت کرد.

آخوندی در این جلسه در مورد مطالبات مردم شهرستان مبنی بر استقرار اداره راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه اینجا یک شهرستان جدید است استقرار این ادارات باید مراحل اداری را طی کند و به تدریج توسعه یابد.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در هوراند زمینی را تملک کرده که باید بعد از طراحی دوایر مختلف در آن استقرار یابند.

آخوندی افزود: همچنین یک مجتمع فرهنگی در این شهر در دست طراحی است تا مردم عزیز از آن استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با توجه به وضعیت راه های شهرستان گفت: راهی که از آن آمدم روکش خوبی داشت. ۲۰ کیلومتر راه جدید در این شهرستان به پیمانکار سپرده شده و ۱۰ کیلومتر راه روستایی در دست اقدام است. بعد از بررسی وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری آن دسته از مطالبات راهسازی که قابل تامین بودجه باشند محقق خواهند شد.

آخوندی به لزوم استقرار سازمان راهداری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به توسعه راه ها سازمان راهداری بازآرایی این سازمان را در دست بررسی دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.