| کد خبر: 251365 |

افزایش ظرفیت ارائه خدمات ژئوتکنیک دریایی در استان های ساحلی کشور توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: در راستای اهداف دولت سیزدهم در توسعه بنادر و ظرفیتهای استانهای ساحلی کشور، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف حضور در بازارهای جدید و تسریع در توسعه عملیات عمرانی بنادر و سواحل کشور، ارائه خدمات ژئوتکنیک و حفاری دریایی را افزایش می‌دهد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: در راستای اهداف دولت سیزدهم در توسعه بنادر و ظرفیت های استانهای ساحلی کشور، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف حضور در بازارهای جدید و تسریع در توسعه عملیات عمرانی بنادر و سواحل کشور، ارائه خدمات ژئوتکنیک و حفاری دریایی را افزایش می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه مدیران ستادی شرکت گفت: در راستای اهداف دولت مردمی سیزدهم برای توسعه ظرفیت های بنادر و سواحل کشور ،شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توان علمی و تخصصی و همچنین توسعه تجهیزات فنی مورد نیاز ، می تواند به عنوان بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در زمینه انجام مطالعات فنی مورد نیاز وارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی و توسعه سواحل کشور نقش آفرینی ویژه ای داشته باشد.

کیانپور اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هم اکنون با ارائه بیش از 600 نوع آزمایش، مطالعه و خدمت فنی و تخصصی و تامین تجهیزات و سخت افزارهای مرتبط، نیاز کشور را در زمینه انجام مطالعات فنی و خدمات آزمایشگاهی رفع کرده و برای دریافت خدمات فنی و مهندسی به روز دنیا نیازی به حضور کشورهای خارجی نیست.

وی اضافه کرد: هم اکنون واحدهای محلی و اکیپهای مطالعات ژئوتکنیک دریایی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سواحل کشور به ارائه خدمات فنی و مهندسی مشغول است و در بنادر چابهار، انزلی، مکران ، بوشهر و ... با ارائه خدمات فنی و مطالعات ژئوتکنیک و حفاری دریایی نقش تاثیرگذاری در ارتقاء کیفیت سازه ها و توسعه بنادر کشور دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.