| کد خبر: 249731 |

تعطیلی و محدودیت تردد شناورها در آبهای کیش به مدت سه روز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از تعطیلی سه روزه و محدودیت دریانوردی برای شناورهای مسافری، خودرو بر و تفریحی بندر کیش از ظهر امروز تا شنبه ۱۹ آذر خبر داد.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از تعطیلی سه روزه و محدودیت دریانوردی برای شناورهای مسافری، خودرو بر و تفریحی بندر کیش از ظهر امروز تا شنبه ۱۹ آذر خبر داد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی امامدادی گفت: این تعطیلی سه روزه به دنبال هشدارهای هواشناسی دریایی سطح نارنجی و پیش‌بینی وزش بادهای شدید شمال و جنوب غربی اعلام شده است.

امامداری به گردشگران و باشگاه‌های ورزشی دریایی توصیه کرد: طی این سه روز از انجام فعالیت‌های دریایی و ورزش‌های آبی خودداری و موارد ایمنی را رعایت کنند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش تصریح کرد: در صورت مساعد شدن شرایط جوی فعالیت شناورهای مسافری، خودروبر و گردشگری و تفریحی از سرگرفته خواهد شد.

به گفته امامدادی؛ دریانوردان و گردشگران می‌توانند در زمان بروز هرگونه سوانح دریایی با سامانه ۲۴ ساعته ۱۵۵۰ تماس و یا از طریق کانال اضطرار دریایی ۱۶ VHF ارتباط دریایی برقرار کنند.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ آذر تندبادهای ناگهانی، افزایش ارتفاع موج، تلاطم دریا و احتمال گرد و غبار، کاهش موقت دید افقی و اختلال در تردد ایمن دریانوردی و فعالیت‌های دریایی در آب‌های جزیره کیش پیش بینی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.