| کد خبر: 244775 |

◄ سفر‌های اربعین و عتبات عالیات از بنادر مسافری خرمشهر و آبادان

معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بهره برداری دو هزار میلیارد تومان پروژه در بندر امام طی هفته دولت خبر داد و گفت: این اتفاق موجب اشتغالزایی فراوان و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بهره برداری دو هزار میلیارد تومان پروژه در بندر امام طی هفته دولت خبر داد و گفت: این اتفاق موجب اشتغالزایی فراوان و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی پس از بازدید از بنادر خوزستان، گفت: پروژه‌های خوبی در بنادر خوزستان تعریف شده که یکی از پروژه‌های توسعه‌ای در بندر اروندکنار است، بر این اساس بهره برداری از اسکله این بندر و محوطه سازی در دستور کار است.

معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات مورد نیاز بندر چوئبده تامین خواهد شد، افزود: در زمینه لایروبی و دسترسی بندر چوئبده تصمیم‌های جدیدی اتخاذ شده است، در این میان بندر شادگان از وضعیت تقریبا خوبی برخوردار است، این بندر پروژه‌ای به ارزش ۸۰ میلیارد تومان در حال اجرا دارد که امیدواریم در هفته دولت به بهره برداری برسد.

صفایی با بیان اینکه در خصوص تردد دریایی بندر خرمشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه‌های جدیدی نیز تعریف شده است، گفت: یکی از تصمیم‌های اتخاذ شده با هماهنگی ستاد اربعین، ایجاد زیربنا‌های لازم برای سفر‌های زیارتی اربعین و عتبات عالیات از بنادر مسافری خرمشهر و آبادان است.

وی با بیان اینکه بنادر تابعه خوزستان ساماندهی خواهند شد تا شاهد رونق اقتصادی آن‌ها باشیم، عنوان کرد: از این طریق شرایط را برای اشتغال آفرینی و بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی مردم منطقه فراهم خواهیم کرد.

صفایی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگی در بندر امام در دست ساخت است و در هفته دولت بیش از دو هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می‌رسد، افزود: در حوزه کالا‌های اساسی ظرفیت‌های جدیدی در بندر امام ایجاد خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.