| کد خبر: 244411 |

◄ حمل‌ونقل بدون دریانوردان مفهوم ندارد

کشتی‌های دریانوردان، عامل کلیدی تجارت جهانی و موتور اقتصاد جهانی هستند که محموله‌هایی مانند غذا، دارو، لوازم الکترونیکی و ... را حمل می‌کنند.

تین نیوز

دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی در پیامی روز جهانی دریانورد را تبریک گفت و اظهارداشت: کشتی‌های دریانوردان، عامل کلیدی تجارت جهانی و موتور اقتصاد جهانی هستند که محموله‌هایی مانند غذا، دارو، لوازم الکترونیکی و ... را حمل می‌کنند.

یه گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در پیام کی تاک لیم؛ دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی چنین آمده است: بدون دریانوردان، صنعت دریانوردی و کشتیرانی وجود نخواهد داشت وروز جهانی دریانورد هر سال، به ما فرصتی می‌دهد تا به دریانوردان در همه جا، صرف نظر از سفر و مقصدشان، ادای احترام کنیم.

کشتیرانی و ندای اقیانوس‌ها و دریاها، نوعی سبک زندگی را شکل می‌دهد. دریانوردی یک شغل معنادار و مهم است که پایه‌ای محکم برای زندگی فراهم کرده و فرصت‌های بی پایانی برای یادگیری و پیشرفت ارائه می‌دهد.

این حرفه اصیل برای من بسیار عزیز است و برای بسیاری از ما سفر‌های دریایی، شروع یک سفر دریایی مادام العمر است. سفر هر دریانورد منحصر به فرد است. با این حال بسیاری از چالش‌ها و فرصت‌ها نیز مشترک هستند.

پس از دو سال همه‌گیری ویروس کرونا همچنان با یک محیط کاری چالش برانگیز در کنار مشکلات در تغییر خدمه کشتی ها، و دسترسی به مراقبت‌های پزشکی مواجه هستیم. سازمان جهانی دریانوردی همچنان از دولت‌ها می‌خواهد تا با به رسمیت شناختن دریانوردان به عنوان کارگران کلیدی از آن‌ها حمایت کرده تا سفر دریایی هر دریانوردی با آرامش همراه باشد.

در روز جهانی دریانورد، ما نیز به آینده نگاه می‌کنیم. فنآوری‌های جدید، تجهیزات جدید و نیاز به سبزتر کردن حمل و نقل، چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را فراهم می‌کند. من مطمئن هستم که دریانوردان با این چالش‌ها مقابله کرده و راه را برای حمل و نقل پایدارتر در سال‌های آینده هموار خواهند کرد.

موضوع وشعار امسال روز دریانورد، سفر دریایی شما - در گذشته و حال؛ سفر خود را به اشتراک بگذارید، است و از شما دعوت می‌کنم که عکس‌هایی از اولین سفر و آخرین سفر خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ما می‌خواهیم تجربیات شما را بشنویم. لطفاً سازمان جهانی دریانوردی را در پست‌های خود تگ کنید تا پیشرفت شما را در سفر‌های دریایی ببینیم و آن را جشن بگیریم. ما از همه دعوت می‌کنیم از هشتگ #SeafarerJourney استفاده کنید، چه خودتان دریانورد باشید و چه قصد ادای احترام به آن‌ها را داشته باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.