| کد خبر: 241665 |

افزایش ۱۳ درصدی صادرات از بندر نوشهر

محصولات کشاورزی، مواد معدنی، ماشین آلات و کالاهای کانتینری از مهم ترین محمولات صادراتی از بندر نوشهر به کشورهای همسایه در حوزه دریای خزر در سال گذشته بوده است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال ۱۴۰۰ در مجموع از رشد ۶ درصدی نسبت به سال قبل برخوردار بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمد تقی انزان پور با اعلام این مطلب افزود: غلات، کاغذ و مقوا، چوب و تخته، محمولات کانتینری و مواد نفتی از عمده ترین کالاهای وارداتی به این بنادر طی یک سال گذشته بوده است.

وی همچنین از رشد ۱۳ درصدی صادرات کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در این مدت خبر داد و گفت: محصولات کشاورزی، مواد معدنی، ماشین آلات و کالاهای کانتینری از مهم ترین محمولات صادراتی از بندر نوشهر به کشورهای همسایه در حوزه دریای خزر در سال گذشته بوده است.

انزان پور با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردارند تصریح کرد: تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: آسام تدبیر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.