| کد خبر: 241158 |

◄ تامین ایمنی سفرهای دریایی هرمزگان با بهره‌گیری از امکانات تجهیزاتی و لجستیکی

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان، انجام دقیق وظایف حاکمیتی و نظارتی، ارائه خدمات مطلوب با رعایت الزامات ایمنی، بهداشتی و مراقبتی به منظور نوروزی ایمن و خاطره‌انگیز را ضروری دانست.

تین نیوز

علیرضا محمدی کرجی‌ران در نشست نهایی هماهنگی طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۱، گفت: طی ۲ سال گذشته به دلیل شرایط متاثر از اپیدمی ویروس کرونا، طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز انجام نشد و امسال خوشبختانه شرایط متفاوت است و اجرای این طرح با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا می‌بایست با رعایت همه دستور العمل‌های نظارتی و بهداشتی به نحو مطلوب برگزار شود.

به گزارش تین نیوز، وی با تاکید بر افزایش ایمنی در پایانه‌ها، شناورها و مسیرهای تردد دریایی، ادامه داد: به منظور اجرای این طرح تلاش‌ها از شهریورماه امسال آغاز و دوره‌های آموزشی و آماده‌سازی شناورها و پایانه‌ها آغاز و می‌بایست با استمرار امور نظارتی و رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی در جهت تامین ایمنی و سلامت سفر‌هااز تمام امکانات تجهیزاتی و لجستیکی بهره برد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: برای تامین سفرهای دریایی ایمن و بدون حادثه انتظار می‌رود تمامی ارگان‌های عضو ستاد طرح تسهیل سفرهای نوروزی تا پایان طرح بر اساس دستور العمل‌هاو صورتجلسات که در جلسات مشترک مصوب شده حضوری فعال داشته باشند.

وی همچنین بر مدیریت بهره‌وری از اسکله‌هاو شناورها تاکید و ادامه داد: لازم است مدیران بنادر استان نسبت به رفع کمبودها و کاستی احتمالی با برگزاری جلسات با سایر ادارات و ارگان‌های دست اندرکار اقدام و ماحصل پیگیری‌های خود را به دبیرخانه ستاد گزارش کنند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۱ از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.