| کد خبر: 236036 |

◄ بازدید بازرگانان قزاقستانی از بندر امیرآباد

بازرگانان قزاقستانی فعال در زمینه غلات ، مصالح ساختمانی، چوب و MDF جهت مراودات و ایجاد دفتر بازرگانی در بندرامیرآباد از مناطق عملیاتی و ویژه اقتصادی این بندر بازدید کردند.

تین نیوز

مازندران - بازرگانان قزاقستانی فعال در زمینه غلات، مصالح ساختمانی ، چوب و MDF جهت مراودات و ایجاد دفتر بازرگانی در بندرامیرآباد، از مناطق عملیاتی و ویژه اقتصادی این بندر بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد؛ معاون امور بندری و اقتصادی بندرامیرآباد در این دیدار که عصر روز (۲۱ مهرماه۱۴۰۰) در محل این بندر برگزار شد به تشریح ظرفیت ، امکانات و زیر ساخت های  بندرامیرآباد پرداخت.

محمدعلی موسی پور گفت بندرامیرآباد به عنوان بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر با دارا بودن ۱۰۶۰ هکتار پس کرانه ، از ظرفیت بالایی در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های مختلف  برخوردار است.

وی خطاب به بازرگانان قزاقستانی فعال در حوزه غلات ، به ظرفیت بالای سیلوهای نگهداری غلات و روغن خوراکی بندر امیرآباد اشاره کرد و بر آمادگی کامل این بندر جهت پذیرش آن ها و دیگر بازرگانان داخلی و خارجی در زمینه های مختلف تآکید کرد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بندرامیرآباد ، مزایای قانونی مناطق ویژه اقتصادی، تخفیف های مالیاتی و معافیت بر ارزش افزوده را یکی از مزیت هایی دانست که سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این بندر ترغیب خواهد کرد.

موسی پور همچنین وجود کارخانه MDF در اراضی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد را فرصتی مغتنم برشمرد تا طرف قزاقستانی در کنار واردات مصالح ساختمانی  ،   MDF مورد نیاز صنعت مبل سازی خود را نیز از این طریق تأمین کند.

بازرگانان قزاقستانی در پایان بازدید خود از بندرامیرآباد با بیان اینکه از دیدن توانمندیهای این بندر با وسعت پهناورش شگفت زده شده اند ، خواستار تشکیل جلسات هماهنگی جهت همکاریهای اقتصادی در آینده نزدیک شدند.

بازدید میدانی از اسکله ها و محوطه های عملیاتی بندر امیرآباد پایان بخش این دیدار بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.