| کد خبر: 226610 |

◄ سخنگوی وزارت خارجه از بندر شهید رجایی بازدید کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه در بازدید از بندر شهید رجایی گفت: دوران تحریم بیش از هر زمان دیگری نشان داد که سازمان بنادر در چارچوب منافع ملی عملکرد تاریخی از خود به جای گذاشته است.

تین نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه در بازدید از بندر شهید رجایی گفت: دوران تحریم بیش از هر زمان دیگری نشان داد که سازمان بنادر در چارچوب منافع ملی عملکرد تاریخی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سعید خطیب زاده در بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی و با اشاره به نقش سازمان بنادر در حوزه بین المللی، اظهار داشت: یکی از بهترین تعاملات بین دستگاه دیپلماسی کشور و نهادهای جمهوری اسلامی ایران در فضای بین المللی، رابطه بین وزارت امور خارجه و سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی یکی از پیشانی‌های جمهوری اسلامی ایران در فضای بین المللی است و در حوزه‌های مختلف، وزارت امور خارجه در کنار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد و هماهنگی‌های بسیار خوبی در این رابطه برقرار است.

خطیب زاده با بیان اینکه بندر شهید رجایی از مفاخر جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: از طرح‌های توسعه این بندر بازدید کردم و گفت و گویی با مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی داشتم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: تصور می‌کنم دوران تحریم بیش از هر زمان دیگری نشان داد، یک مجموعه فعال و خلاق چگونه می‌تواند در چارچوب منافع ملی عملکرد تاریخی از خود به جای بگذارد و در این رابطه به مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی خسته نباشید می گویم و آنچه امروز دیدم نویدبخش روزهای بسیار بهتری در حوزه دریایی و بندری است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.