| کد خبر: 206187 |

◄ توزیع سوخت آلوده در مراکز بانکرینگ سنگاپور

از تعداد ۲۰۰ فروند کشتی که در مرکز بانکرینگ سنگاپور سوخت آلوده و غیر استاندارد دریافت کرده‌اند، ۸۰ کشتی اعلام کردند موتور آلات کشتی‌هایشان اسیب دیده و خسارت زیادی به آنها وارد شده است.

تین نیوز

 انتشار اخبار و گزارش‌های مربوط به توزیع سوخت آلوده در مراکز بانکرینگ سنگاپور امروزه به یکی از مباحث کلیدی و عمده کارشناسان، تحلیلگران و دست‌اندرکاران جامعۀ دریایی تبدیل شده که ارزش خسارت آن به ده‌ها میلیون دلار می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی، در این راستا سازمان دریانوردی و بنادر سنگاپور MPA که به عنوان یکی از مراکز اصلی صنعت بانکرینگ جهان شناخته می‌شود در واکنش به توزیع سوخت آلوده در این مرکز گفت: با بررسی‌های انجام شده حدود ۲۰۰ کشتی شناسایی شده که نفت کوره با سولفور بسیار بالا و غلظت بالایی از ترکیبات آلی دریافت کرده‌اند.

یکی از مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی سنگاپور ضمن اظهار تأسف از بی‌مبالاتی شرکت توزیع کننده سوخت با اشاره به اینکه این حادثه غیرمجاز شدیدترین نوع حادثه در چند دهه اخیر است و منجر به ادعاهایی به ارزش ده‌ها میلیون دلار شده است، یادآور شد: از ۲۰۰ کشتی که سوخت ناخالص و آلوده دریافت کرده‌اند ۸۰ کشتی مشکلات مختلفی را از محل دریافت این سوخت در موتورهای خود گزارش کرده‌اند که توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گفتۀ وی در حال حاضر مذاکره برای پیگیری این موضوع و همچنین بررسی و تحقیق در زمینه سوخت‌های موجود در مراکز ذخیره این اداره ادامه دارد و تمامی مسئولان و کارکنان بندر و صنعت بانکرینگ این کشور این حادثۀ غیرقابل قبول را در دست بررسی دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.