| کد خبر: 234327 |

◄ چه مشکلاتی شرایط کار را برای رانندگان فرودگاه امام سخت کرد؟

درحالی که مسئولان مرتبط می گویند رانندگان تاکسی فرودگاه امام استراحتگاه دارند اما رانندگان این فرودگاه در تماس با خبرنگار ما همچنان از کمبود امکانات مناسب رفاهی در این فرودگاه خبر می دهند.

تین نیوز

درحالی که مسئولان مرتبط می گویند رانندگان تاکسی فرودگاه امام استراحتگاه دارند اما رانندگان این فرودگاه در تماس با خبرنگار ما همچنان از کمبود امکانات مناسب رفاهی در این فرودگاه خبر می دهند.

به گزارش تین نیوز، به گفته این رانندگان اگرچه مسئولان فرودگاه می گویند در پارکینگ دپو استراحتگاه برای رانندگان تاکسی وجود دارد اما بیشترین ساعت حضور آنها در فرودگاه مربوط به پارکینگ موقت است و نه پارکینگ دپو.

بر اساس اعلام این رانندگان، حضور در پارکینگ موقت روبه روی سالن فرودگاه در شرایط گرمای 40 درجه تابستان و سرمای زمستان، بدون هیچ سایبانی واقعا غیرقابل تحمل است.

بیشتر بخوانید:

به گفته آنان در حالی که اکثریت قریب به اتفاق ایستگاه های تاکسی در سطح شهرها سایبان دارند اما برای تاکسی های فرودگاه امام حتی یک متر سایبه بان وجود ندارد و این امر در کنار وجود موضوعاتی همچون حضور پرتعداد مسافربرهای شخصی و تاکسی های اینترنتی و وضعیت سیستم نوبت دهی وکرایه غیره کارشناسی، شرایط کاری را برای آنان سخت تر کرده است.

البته پیگیری های تین نیوز نشان می دهد در فرودگاه امام پارکینگ دپو برای تاکسی های فرودگاهی وجود دارد که در آن استراحتگاه تعبیه شده است اما افزایش امکانات رفاهی این استراحتگاه بر عهده شرکت های حمل و نقلی بوده که برای آنان فعالیت می کنند. در فرودگاه امام 6 شرکت در این زمینه فعالیت دارند که تعداد یک هزار و 657 دستگاه تاکسی با این شرکت ها قرار دارند و رانندگان می توانند مطالبات خود را از  طریق این شرکت ها پیگیری کنند و در واقع این شرکت ها کارفرمای رانندگان هستند.

در عین حال همچنان که رانندگان و مسئولان فرودگاه عنوان کرده اند، رانندگان تاکسی هنگام فراخوان برای مسافرگیری، بر اساس نوبت به مقابل سالن فرودگاه و پارکینگ موقت می روند که این پارکینک از امکانات اندکی برخوردار است و حتی سایبان ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.