| کد خبر: 230740 |

رانندگان سواری کرایه:

◄ پول نمی خواهیم؛ میزان سهیمه سوخت را افزایش دهید!

یک راننده تاکسی امام با انتقاد از کافی نبودن سهمیه بنزین رانندگان فعال در فرودگاه امام، پرداخت مابه التفاوت قیمت سوخت به رانندگان را اقدامی غیر کارشناسی توصیف کرد.

تین نیوز

یک راننده تاکسی فرودگاه امام با انتقاد از کافی نبودن سهمیه بنزین رانندگان فعال در این فرودگاه، پرداخت مابه التفاوت قیمت سوخت به رانندگان را اقدامی غیر کارشناسی توصیف کرد.

به گزارش تین نیوز، این شهروند خبرنگار گفت: رانندگان فرودگاه امام که در فرودگاه مشغول به ارایه خدمات هستند به دلیل این شیوه تخصیص سهمیه سوخت، با مشکلات زیادی مواجه شده اند.

وی ادامه داد: برای مثال آیا آن دسته از رانندگان فرودگاه که در مسیرهای دور فعال هستند مثلا مسیر فرودگاه امام به شیراز، با سهمیه ۴۰۰  لیتر می توانند تا پایان ماه به فعالیت خود ادامه دهند و سرویس دهی کنند؟

وی در مورد پرداخت مابه التفاوت قیمت سوخت به حساب این رانندگان گفت: به دلیل بی نظمی و ناهماهنگی در واریز به موقع این مبلغ، رانندگان اغلب در تهیه سوخت دچار مشکل می شوند به همین دلیل بهتر است به جای پرداخت مبلغ مابه التفاوت، سهمیه سوخت رانندگان بین شهری افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

سوختی که سوخت شد/ انتقاد از پرداخت نشدن یارانه سوخت رانندگان

از سوی دیگر، یک راننده سواری کرایه نیز با اشاره به بی نظمی های شدید در پرداخت مبلغ مابه التفاوت سوخت رانندگان سواری کرایه، به تین نیوز گفت: این بی نظمی موجب می شود رانندگان برای رفع نیاز سوخت و انجام سرویس نسبت به استفاده از گاز CNG اقدام کنند که این امر استهلاک شدید ناوگان مورد استفاده رانندگان که اغلب نیز از کیفیت لازم برخوردار نیستند را به دنبال دارد.

 

وی با بیان این که یک راننده سواری کرایه معمولا روزی سه بار باید مخزن گاز خودروی خود را پر کند، افزود: استفاده از سوخت گاز موجب می شود سالی یک بار موتور خودرو را باز کنیم.

به گفته وی تاکسی های بین شهری برای استهلاک کمتر باید از سوخت بنزین استفاده کنند.

او ادامه داد: شرکت نفت می توانست به جای پرداخت پول بنزین، بلافاصله بعد از صدور صورت وضیعت، با محاسبه آنلاین و دقیق، بنزین مورد نیاز را به کارت سوخت رانندگان واریز کند تا آنها برای جلوگیری از استهلاک خودروی خود فقط از بنزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.