| کد خبر: 233035 |

◄ تکذیب استعفای دهقانی زنگنه/ رد پای دستگیری «ر، ف» در انتشار شایعه

به دنبال انتشار شایعه استعفای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری که از چند روز گذشته در محافل هوانوردی مطرح شده و حتی نام جایگزین وی نیز کمابیش اعلام شده است، تورج دهقانی زنگنه در گفت و گو با یک خبرگزاری این خبر را تکذیب کرد.

تین نیوز

به دنبال انتشار شایعه استعفای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری که از چند روز  گذشته در محافل هوانوردی  مطرح شده و حتی نام جایگزین وی نیز کمابیش اعلام شده است، تورج دهقانی زنگنه در گفت و گو با یک خبرگزاری این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش تین نیوز، اگرچه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت با یکی از خبرگزاری ها، این خبر را تکذیب کرده اما آن چنان که در محافل هوانوردی شایعه شده است؛  دهقانی زنگنه مدتی پیش و تقریبا همزمان با دستگیری مدیر کل سابق حوزه مدیر عامل هما (مدیرکل حوزه مدیریت در زمان مدیریت زنگنه بر هما)، از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری، استعفا داده بود.

بیشتر بخوانید:

البته گفته می شود پرونده فساد اداری «ر، ف» پرونده گسترده ای است و از قبل از حضور وی به عنوان مدیرکل حوزه مدیر عامل هما شروع و سپس در این شرکت نیز ادامه یافته است.

امروز اما با انتشار خبر شایعه استعفای دهقانی زنگنه در تین نیوز، او در حالی این شایعه را تکذیب کرده که شنیده ها از محافل خصوصی حکایت از انتخاب جانشین وی دارد و حتی نام فرد جایگزین نیز در گوشه و کنار شنیده می شود.

به گزارش تین نیوز، حال این که شایعات مطرح شده تا چه حد صحیح است و دستگیری مدیرکل حوزه مدیر عامل سابق هما به اتهام فساد اداری که خبر آن اواسط خرداد ماه در بولتن نیوز، منتشر شد چقدر در رفتن یا ماندن دهقانی زنگنه نقش دارد، مشخص نیست.

به گزارش تین نیوز،  بولتن نیوز خرداد ماه امسال نوشته بود: در پی بروز تخلفات گسترده، «ر-ف» مدیرکل حوزه مدیرعامل سابق هما به همراه تعداد دیگری از عوامل اثرگذار در انعقاد قراردادهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، به اتهام تبانی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی دستگیر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.