ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛ پروازهای میان ایران و امارات در هفته جاری از سر گرفته می شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای میان ایران و امارات متحده عربی، در پی مذاکرات انجام شده میان مقامات سازمان هواپیمایی کشوری دو کشور و با پیگیری های صورت گرفته از طریق مجاری دیپلماتیک، از هفته جاری از سر گرفته می شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مجید اخوان افزود: در راستای عادی سازی پروازهای برنامه ای با کشورهای همسایه و با هماهنگی میان ایران و امارات، مقرر شده است در فاز نخست، شرکت های هواپیمایی ایرانی با معرفی به طرف اماراتی، پروازهای خود به این کشور را از سر بگیرند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همچنین در مرحله بعد نیز شرکت های هواپیمایی اماراتی با معرفی شرکت های مورد تأیید خود، فعالیت های پروازی را از سر خواهند گرفت تا چرخه تعاملات و همکاری های دوجانبه در حوزه حمل ونقل هوایی به وضعیت عادی بازگردد.