| کد خبر: 229022 |

مسافرت‌های هوایی همچنان رو به کاهش است

اتحادیه بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) اعلام کرد هیچ نشانه‌ای از ریکاوری در ترافیک مسافرت هوایی بین‌المللی دیده نمی‌شود و تعداد مسافران همچنان رو به کاهش است. ‌

تین نیوز

اتحادیه بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) اعلام کرد هیچ نشانه‌ای از ریکاوری در ترافیک مسافرت هوایی بین‌المللی دیده نمی‌شود و تعداد مسافران همچنان رو به کاهش است. ‌

به گزارش تین نیوز به نقل از راشاتودی، اتحادیه بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) اعلام کرد هیچ نشانه‌ای از ریکاوری در ترافیک مسافرت هوایی بین‌المللی دیده نمی‌شود و تعداد مسافران همچنان رو به کاهش است.

یاتا در گزارش جدید خود اعلام کرد تقاضای مسافرت هوایی در پایان ماه فوریه همچنان ۸۸.۷ درصد پایین‌تر از سطح قبل از پاندمی در فوریه ۲۰۱۹ باقی مانده است. این در حالی است که در ماه ژانویه تقاضای مسافرت هوایی ۸۵.۷ درصد از سطح قبل از پاندمی پایین‌تر بود و داده‌های جدید نشان‌دهنده این است که اوضاع صنعت هوانوردی در حال بدتر شدن است. این بدترین عملکرد صنعت هوایی از جولای ۲۰۲۰ تا کنون است.

طبق این گزارش عملکرد صنعت هوانوردی همه مناطق جهان نسبت به ماه ژانویه بدتر شده است.

مدیرکل یاتا، ویلی والش، گفت: فوریه هیچ نشانه‌ای از ریکاوری در تقاضای مسافرت هوانوردی در خود نداشت. در واقع با وضع محدودیت‌های قرنطینه‌ای جدید برای مواجهه با نوع جدید ویروس کرونا، اغلب شاخص‌های صنعت هوانوردی بدتر شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.