| کد خبر: 217666 |

اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی ایرلاین‌های ایرانی

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور از اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی ایرلاین‌های ایرانی خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا، از دوم شهریور پروازهای ایران به عراق از طریق فرودگاه بصره از سر گرفته خواهد شد.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور از اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی ایرلاین‌های ایرانی خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا، از دوم شهریور پروازهای ایران به عراق از طریق فرودگاه بصره از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، مقصود اسعدی سامانی در گفت و گو با خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به دستورالعمل صادره از سوی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در خصوص الزام ایرلاین‌های ایران به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تاکید کرد: با توجه به نظارت‌های شدید که از سوی ممیزان سازمان هواپیمایی در خصوص رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شود، اکنون با آرامش خاطر، پروازها خارجی از سر گرفته خواهد شد.

 وی افزود: در همین راستا، از دوم شهریور شاهد  پرواز هواپیماهای ایرانی به فرودگاه بین المللی بصره در عراق خواهیم بود.

 اسعدی سامانی گفت: استفاده از ماسک صورت و مواد ضدعفونی کننده به همراه آزمایش منفی کرونای مورد تائید وزارت بهداشت  برای همه مسافران بالای ۲ سال ضروری است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران گفت: در پروازهای عراق به ایران نیز، همه مسافران غیر ایرانی و غیر ترانزیت که مقصد نهایی آن‌ها تهران است، باید مجوزهای لازم را از مراکز مربوطه به همراه داشته باشند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در ماه مهر (سپتامبر) ایرلاین‌های ایران به مقاصدی همچون ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، بانکوک و دبی پرواز خواهند داشت، افزود: اکنون شرکت‌های هواپیمایی ایران از نظر استانداردهای بهداشتی، آمادگی کامل برای ارتباط با سایر کشورها را دارند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.