| کد خبر: 215474 |

ادامه تبعات منفی جعلی بودن مدارک خلبانان پاکستانی

◄ اعتبار صنعت هواپیمایی پاکستان تنزل یافت

پس از آنکه چندی پیش دولت پاکستان اعلام کرد، ۱۴۱ خلبان پروازهای تجاری این کشور را به ظن داشتن گواهینامه‌های جعلی پرواز تا اطلاع ثانوی ممنوع کار هستند، بسیاری از کشورها پروازهای خلبانان پاکستانی را ممنوع کردند.

تین نیوز

پس از آنکه چندی پیش دولت پاکستان اعلام کرد، ۱۴۱ خلبان پروازهای تجاری این کشور را به ظن داشتن گواهینامه‌های جعلی پرواز تا اطلاع ثانوی ممنوع کار هستند، بسیاری از کشورها پروازهای خلبانان پاکستانی را ممنوع کردند.

به گزارش تین نیوز، در حالی پس از اعلام مقامات پاکستانی در مورد اخذ مجوزهای جعلی از سوی برخی خلبانان فعال این کشور در خطوط هواییب اعث کاهش اعتبار صنعت هواپیمایی این کشور شد که تبعات سخنان وزیر هوانوردی پاکستان در مورد مدارک جعلی خلبانان این کشور همچنان ادامه دارد.

جیو تی وی در خبری اعلام کرد: سازمان هوانوردی فدرال آمریکا در تازه ترین تصمیم خود نسبت به اظهارات اخیر «غلام سرور» وزیر هوانوردی کشور پاکستان اعتبار سازمان هواپیمایی این کشور را کاهش داد.

گزارش ها حاکی است مسئولین هوانوردی آمریکا تصریح کردند: شرکت هواپیمایی PIA نتوانسته انتظارات و خواسته های مسئولین آمریکایی را برآورده کند و پس از این اعلام اعتبار این شرکت هواپیمایی از درجه‌ی ۱ به درجه‌ی ۲ کاهش پیدا کرد و محدودیت‌های تازه‌ای گریبان شرکت PIA را گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.