| کد خبر: 200440 |

مدیر فنی یک شرکت هواپیمایی در ارومیه گفت: آژانس های هواپیمایی با قطعی اینترنت بسیار متضرر شدند.

تین نیوز

مدیر فنی یک شرکت هواپیمایی در ارومیه گفت: آژانس‌های هواپیمایی با قطعی اینترنت بسیار متضرر شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، امیر رضایی افزود: در پی قطع اینترنت بدون اعلام قبلی در روزهای اخیر میزان فروش بلیط داخلی و خارجی شرکت های هواپیمایی تقریبا به صفر رسید.

رضایی با اشاره به اینکه 90 درصد مسافرین اطلاعات خود از قبیل پاسپورت و بیمه را از طریق پیام رسان های خارجی ارسال می کند، تصریح کرد: قطعی اینترنت در روزهای اخیر باعث متضرر شدن 90 درصدی این شرکت هواپیمایی شده که متاسفانه عواقب آن تا مدت ها از بین نخواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت به دلیل نبود اینترنت بلیط برخی از مسافران خارجی کنسل شد که باعث شد شرکت هواپیمایی برای هر مسافر بیش از 100دلار جریمه پرداخت کند.

مدیر فنی این شرکت هواپیمایی با تاکید بر اینکه از آغاز هفته جاری تنها اینترنت خانگی وصل شده است، یادآور شد: متاسفانه همچنان به دلیل اینکه بیشتر مسافران با اینترنت همراه خود اقدام به خرید بلیط می کنند میزان فروش بلیط نسبت به دوران قطعی اینترنت تغییری نکرده است.

رضایی ادامه داد: مسئولان مربوطه باید قبل از انجام چنین اقدامی زیر ساختهای آن را فراهم کنند تا مشاغلی که 100درصد به اینترنت بین المللی وابسته هستند این گونه متضرر نشوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین