| کد خبر: 203637 |

مدیرعامل شرکت ترکیب حمل و نقل خبر داد:

شرکت در ۶ماه اول سال ۹۸ با توجه به تغییر و تحولات در بازار سعی کرده از افتی که بر تقاضای بازار ایجاد شده خود را نجات دهد و به همین دلیل پروژه های بازاریابی خود را نیز وسیع تر انجام داده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ترکیب حمل و نقل با اشاره به این که این شرکت یکی از شرکت های تابع صندوق پس انداز کارکنان راه آهن است اظهار داشت: شرکت در سال ۱۳۷۴تاسیس شده و در حوزه حمل و نقل کالا با استفاده از شبکه ریلی و جاده ای در دو بخش بین الملی و داخلی فعال است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، سبحان نظری با اشاره به فعال بودن این شرکت در پروژه های حمل نقل ترکیبی افزود: شرکت در ۶ماه اول سال ۹۸ با توجه به تغییر و تحولات در بازار سعی کرده از افتی که بر تقاضای بازار ایجاد شده خود را نجات دهد و به همین دلیل  پروژه های بازاریابی خود را نیز وسیع تر انجام داده است.

وی افزود: نتیجه فعالیت شرکت در این مدت این بوده که ما در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳ درصدی بهره وری در حمل ریلی به ازای هر واگن شرکت تجربه کردیم.

مدیرعامل شرکت ترکیب حمل و نقل اظهار داشت: شرکت با تمرکز فعالیت های خود در شرکت تابعه خود به نام (رسان ریل پارس) موفق شده یکی از مهم ترین مسیرهای بین المللی گذرنده از کشور ایران را تعریف کند.

وی افزود: در این اقدام و در سال جاری کریدور جدید حمل و نقل ریلی بین چین و ترکیه با مشارکت کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، ازبکستان، ایران و ترکیه تعریف شده و ابتکار عمل در این تعریف کردند و در گرد هم آوردند روسای راه آهن این ۵ کشور از آن شرکت رسان ریل پارس وابسته به شرکت ترکیب حمل و نقل بوده است.

نظری اظهار امیدواری کرد که در ماه های آتی شاهد جریان یافتند عملیات حمل کالا در این مسیر بین المللی جدید التعریف باشیم.

وی با بیان اینکه ما در سال جاری مشتریان جدیدی به سبد فروش شرکت اضافه کرده ایم گفت: در این پروژه ها تلاش بر این بوده که مشتریانی که تاکنون تجربه حمل و نقل ریلی نداشته اند را به سبد فروش شرکت اصافه کنیم که از جمله آن ها می توان  به مشتریانی در حوزه صنایع فولادی اشاره کرد.

نظری اظهار داشت : شرایط خاصی بر اقتصاد ما حاکم است که ما را ترغیب می کند دو اقدام بسیار مهم را سرلوحه تلاش های خود قرار دهیم.

وی یکی از این اقدامات را افزایش بهره وری و تلاش برای استفاده بیشتر از داشته ها عنوان کرد و گفت:  این مسئله سبب شده که ما به ازای هر واگن در هر دوره زمانی مشخص مقدار بار بیشتری به شبکه ریلی جذب کنیم.

نظری با اشاره به دومین اقدام شرکت در این زمینه گفت: دیگر اقدام ما جذب مشتریان جدید و انتقال بار آن ها از جاده به سمت ریل یا انجام تقاضای این مشتریان با استفاده از روش حمل ترکیبی بوده است.

نظری تاکید کرد: مجموعه این اقدامات باعث شده که شرکت رشد خوبی را در عملکرد و فروش تجربه کند و هم این که تعدادی از مشتریان در سبد هزینه های خود کاهش هزینه را به دلیل انتقال بار به سمت شبکه ریلی شاهد باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید قصابیان 0 0

    با سلام. لطفا راهنمایی فرمایید که شاخص " تُن کیلومتر بار حمل شده بازای هر دستگاه واگن باری در یکسال" از چه عددی به چه عددی افزایش یافته است؟

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین