| کد خبر: 219217 |

یکطرفه شدن جاده های هراز و کندوان در مازندران

رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد: جاده های هراز و کندوان در صورت مشاهده ترافیک سنگین، بعدازظهر امروز یکطرفه می شوند.

تین نیوز

رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد: جاده های هراز و کندوان در صورت مشاهده ترافیک سنگین، بعدازظهر امروز یکطرفه می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه ترافیک در حال حاضر در راه های مازندران روان است، گفت: در صورت مشاهده ترافیک سنگین، جاده های هراز و کندوان بعدازظهر امروز یکشنبه ۳۰ شهریورماه از شمال به جنوب یکطرفه می شوند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: سطح راه ها در محورهای کوهستانی بویژه کندوان، کیاسر و سوادکوه لغزنده و در ارتفاعات مه گرفتگی باعث محدودیت دید رانندگان شده است.

محدودیت ترافیکی محور هراز

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز‌های یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

او افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز‌های یکشنبه و دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

 

محدودیت ترافیکی محور کندوان

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز‌های یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال یک طرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی محور سوادکوه

سرهنگ قدمی گفت:تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.