| کد خبر: 232772 |

عذرخواهی دولت در خصوص حادثه برای اتوبوس خبرنگاران و سربازمعلم‌ها

سخنگوی دولت با تسلیت درگذشت خبرنگاران محیط زیستی و سرباز معلمان گفت: ما با دو حادثه پی در پی جانسور در هفته گذشته روبرو بودیم.

تین نیوز

سخنگوی دولت با تسلیت درگذشت خبرنگاران محیط زیستی و سرباز معلمان گفت: ما با دو حادثه پی در پی جانسور در هفته گذشته روبرو بودیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهشاد کریمی و ریحانه السادات یاسینی دو خبرنگاری که با قلم و دوربین خود به دنبال زیست بهتر مردمانمان می نوشتند در حادثه ای خونبار جان خود را حین انجام ماموریت از دست دادند. این حادثه را به خانواده داغدیده گان و همکاران رسانه ای بویژه ایسنایی ها و ایرنایی ها تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: همچنین درگذشت ۷ سرباز معلم عزیز در مسیر دانش افروزی برای کودکان در مناطق محروم را غم از دست دادن خبرنگاران محیط زیستی را مضاعف کرد.

ربیعی گفت: ایران این فرزندان فداکار راه علم و آگاهی بخشی را از یاد نخواهد برد. فقدان این عزیزان به خانواده هایشان و همه ایرانیان تسلیت می گویم.

وی خطاب به مردم ایران گفت: ضمن تاسف عمیق خود از حوادث اخیر پیش آمده برای فرزندان سرزمینمان، با تسلیت از جان و دل به خانواده این عزیزان خاضعانه از هر گونه نقصان متصوری پوزش می طلبم.

وی با اشاره به روز صنعت و معدن  گفت: پنجشنبه روز ۱۰ تیر روز صنعت و معدن است فرصت را مناسب می دانم توضیحاتی به استحضار ملت شریف ایران برسانم. با برنامه ریزی های صورت گرفته و سیاست گذاری های صنعتی همراه با به ثمر رسانیدن برجام دوره ای بسیار درخشان در رشد صنعتی را ما داشتیم. حتی ما در یک سال هایی ۱۲ درصد رشد را در بخشهایی از صنعت تجربه کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    همین آقای ربیعی درسال97که وزیر کاربود می گفت راننده گان 20سال سنوات و50سال سن سابقه سنوات 72تا80درست شد همه الکی وراننده گان راسرکاربودند تاهمه جاآرام شود