| کد خبر: 207436 |

توضیح سازمان هواپیمایی درباره تحویل جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی در لابراتوار یکی از دو کشور اوکراین یا فرانسه بازخواهی خواهد شد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی در لابراتوار یکی از دو کشور اوکراین یا فرانسه بازخواهی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، رضا جعفرزاده در خصوص سرنوشت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی گفت: اوکراین یا فرانسه پیشنهاد دادند که متخصصین ایرانی از لابراتوارهای دو کشور برای بازخوانی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: موضوع، بازخوانی جعبه سیاه هواپیمایی اوکراینی توسط نهاد بررسی سوانح هوایی ایران در لابراتوارهایی است که دارای شرایط فنی و همکاری مناسبی هستند.

جعفرزاده با تاکید براینکه شرایط همکاری هر دو لابراتوار دریافت شده است گفت: در صورت رسیدن به توافق نهایی در خصوص جزئیات همکاری‌ها، جعبه های سیاه در یکی از دو مرکز ( فرانسه یا اوکراین ) بازخوانی خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی به ایرنا گفت:در این مدت از طریق بررسی‌های وسیعی که در جریان بوده است، جزئیات بسیاری از سانحه مشخص شده و این اطلاعات قبل از بازخوانی جعبه سیاه با هدف پیشگیری از رخداد مشابه منتشر خواهد شد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه سال جاری در حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.