بازدید سایت : ۷۸۰۱۱
| کد خبر ۲۹۶۰۱۹
کپی شد

◄ راهکار رانندگان اسنپ برای حل مشکل عدم پرداخت کرایه: محدودیت مسافران بد حساب یا پرداخت پیش از سفر

رانندگان اسنپ با توجه به پرداخت نکردن کرایه از سوی تعدادی از مسافران، از مدیران مجموعه خود خواسته اند یا مسافران بد حساب را محدود و یا گزینه پرداخت کرایه در ابتدای سفر را راه اندازی کنند.

راهکار رانندگان اسنپ برای حل مشکل عدم پرداخت کرایه: محدودیت مسافران بد حساب یا پرداخت پیش از سفر
تین نیوز |

راه اندازی کارزار اعتراضی رانندگان اسنپ و تپسی و دیگر تاکسی های اینترنتی در زمینه پرداخت نکردن کرایه هایشان توسط تعدادی از مسافران با استقبال رانندگان این تاکسی ها مواجه شد.

به گزارش تین نیوز، در حالی که تاریخ راه اندازی این کارزار ۲۶ فروردین ماه امسال بوده و هنوز مدت زیادی از راه اندازی آن نگذشته، تعداد رانندگانی که این کارزار را امضا کرده اند به ۹۲۵۶ امضا رسیده که بیانگر فراوانی مشکل پرداخت نکردن کرایه ها توسط مسافران اسنپ است.

مسافران کرایه نمی دهند

رانندگان اسنپ و دیگر تاکسی های اینترنتی در این کارزار از مسافرانی گله مند شده اند که پس از پایان سفر، بدون پرداخت کرایه خودرو را ترک می کنند.

نکته قابل تامل در این کارزار آن است که رانندگان اسنپ عنوان کرده اند وقتی موضوع عدم پرداخت کرایه را به پشتیبانی شرکت ها گزارش می دهند، با پاسخ هایی مثل "کرایه پرداخت شده است" مواجه می شوند؛ در حالی که این موضوع حقیقت ندارد.

اجباری شدن پرداخت کرایه پیش از سفر

راهکار پیشنهادی رانندگان اسنپ در برابر این مشکل که در کارزار خود مطرح کرده اند نیز راهکار آسانی است، این که مسافران پیش از شروع سفر به طور اجباری کرایه خود را پرداخت کنند.

راهکاری که مدیران این مجموعه ها به راحتی می توانند آن را اجرایی کنند اما به گفته رانندگان نه تنها اقدامی در این زمینه انجام نداده اند بلکه در بسیاری موارد گزارش های رانندگان را نیز نادیده گرفته اند در حالی که به گفته رانندگان این موضوع نه تنها به حقوق مالی آنان مربوط می شود، بلکه به شأن و امنیت کاری شان نیز گره خورده است.

یک راننده اسنپ در این زمینه به خبرنگار تین نیوز گفت: راهکار پیشنهادی رانندگان اسنپ و دیگر تاکسی های اینترنتی فعال در سطح کشور، موضوع جدیدی نیست و در سیستم حمل و نقل مسافری کشور مرسوم است. 

تغییر در نحوه پرداخت کرایه اسنپ 

محسن ب که خود چندین سال است در اسنپ فعالیت می کند، افزود: در بخش حمل و نقل مسافری جاده ای شامل اتوبوس و سواری کرایه، مسافران قبل از حرکت کرایه خود را پرداخت کرده و سپس عازم سفر می شوند.

وی ادامه داد: در سیستم اتوبوسرانی شهری نیز چه قبلا که ارایه بلیط رسم بود و چه اکنون که از کارت استفاده می شود، مسافران قبل از سوار شدن به وسیله حمل و نقل، ملزم به پرداخت کرایه هستند.

محسن - ب ادامه داد: چرا در تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی و ... پرداخت کرایه پیش از شروع سفر انجام نمی شود، در حالی که به راحتی می توان گزینه ای در اپلیکیشن طراحی کرد که این امکان را به رانندگان بدهد پیش از آغاز سفر، کرایه را به صورت آنلاین دریافت کنند.

محدود کردن مسافران بد حساب

وی با تاکید بر این که مسافری که بدون پرداخت کرایه خودرو را ترک می کند،  تذکری نمی گیرد، گفت: همچنان که در کارزار رانندگان تاکسی های اینترنتی مطرح شده، این گونه مسافران حتی با  محدودیت سفر هم مواجه نمی شوند و هیچ مسئولیتی متوجه آنها نیست. در حالی که راننده، که وقت، هزینه و انرژی اش را صرف این سفر کرده، باید از جیب خودش خسارت ببیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابوالفضل مهرآبادی پاسخ

    دوستان هشتگ نه به کرایه اسنپ وتپسی را در کارزار حمایت کنید

  • ناشناس پاسخ

    سلام وقت بخیر خیلی خوبه مدیریت اسنپ بفهمند کی چی کسایی کرایه روپرداخت نمیکنن همین دیروز من یه آقایی روسونری کردم نه پول نقدداشت نه میتونست اعتباری پرداخت کنه

  • ی ط پاسخ

    با عرض سلام تصمیم بسیار خوبی است متاسفانه کو گوش شنوا

  • حجت زاهدی پاسخ

    خدا {....} کند به مدیران شرکت اسنپ و تپسی که فقط درصد خودشون براشون مهمه. در صورتی که این پول کثیف رو که از خون سگ هم کثیف تره دارن به زن و بچه هاشون میدن.

  • ناشناس پاسخ

    واقعا مشکل بزرگی هس

  • رضا بابای پاسخ

    شما راننده اسنپ رو با این کرایه هاتون به بدبختی کشوندید راننده اسنپ تصادف داره خرج ماشین داره خرج خانواده داره همه چیز چند برابر شده کرایه تاکسی و.....کرایه اسنپ اضافه نشده امسال ارزش افزوده از راننده گرفته میشه فقط شما ۲۲درصد از هزینه رو ورمیدارید مگه چکار میکنید فقط مبدا ومقصدومشخص میکنید واین علم ما شما نیست دست بکشید با این کرایهاتون ما میخواهیم خرج خونوادمونو بدیم بخدا قسم خرج ماشینو درنمیاریم خجالت بکشید تو این مملکت قانون که نداره

    • هوادار اسنپ

      میتونی کار نکنی
      اگر راست میگی که نمیصرفه

  • الهام فرهادی پاسخ

    با پرداخت کرایه قبل از انجام سفر موافقم

  • مهدی پاسخ

    من نمی دانستم چگونه حمایت کنیم خیلی ازمسافران کرایه بدهکارند به من اسنپ وتبسی هم پیگیری نمی کند

  • محمود پاسخ

    سلام
    برای اثبات بی توجهی شرکت اسنپ نسبت به حقوق راننده حرف بسیار است.
    ولی کدام ارگان ونهاد پاسخگوی رانندگان است؟

  • سجاد پاسخ

    در عین حالی که کرایه تو نمیدند به پشتیبانی میگن هم نقدی پرداخت شده هم اعتباری شرکت هم دوباره اون مبلغ رو از حساب راننده کسر میکنه و به مسافر پرداخت میکنه واقعا افتضاح شده
    اسنپ الان حساب منو بخاطر همین مسئله مسدود کردن و ۱۲۰ تومن بدهی زدند

  • علی پاسخ

    من بر این باورم که مسئولان اسنپ اصلا ارزشی برای راننده قائل نیستند فقط فکر ۲۰درصد خودشان هستند و در هرلحظه فکر مسافران میباشند،چرا که اینقدر راننده مفت بر هست که با کرایه اندک مسافر میبرند،و متاسفانه هیچ به فکر خود وخودروشان نیستند از سال ۴۰۲ که وارد اسنپ شدم کرایه ها همین نرخ بوده،و حتی کمتر هم شده،روزانه یک یا ۲سرویس بیشتر نمیگیرم،بیشتر وقتم را در آژانس کار میکنم کرایه آژانس حداقل ۲ونیم برابر اسنپ هست ،ضمنا نظم داره،مدیران و کارکنان اسنپ به فکر جیب خود هستند متاسفانه،تاکسی هرسال ۴۰درصد ،۴۰درصد کرایه را بالا میبرند اما اسنپ برعکس،چیکار دارند،راننده پدرش در میاد

  • علی مؤیدی پاسخ

    ا
    دوهزاربار خودم به پشتیبانی اسنپ تیکت زدم گفتند پیگیری می‌کنیم وله حسابتان واریز میشود اصلا خبری نشد از پرداخت فقط دروغ ودزدی کار عوامل اسنپ هست وبس شاید بعضی از راننده ها جرأت گفتن حرف رانداشته باشند ولی مگر اسنپ دوره بردگیه؟

  • رضا پاسخ

    الان دو بار شده که مسافر کرایه رو نداده و رفته و هر چی تیکت تو اسنپ گذاشتم بی فایده بوده و جالب اینکه اسنپ کمیسیون کرایه ای رو که من نگرفتم رو از حساب من برداشت کرده و نوش جان کرده یعنی دو طرفه ضرر کردم

  • علی مؤیدی پاسخ

    چرا نظرات من را نشر نمی‌دهید ترسوهای بزدل دوره بردگی نیست حرام خوردن تاکسیهای اینترنتی از اختلاسگران بیشتر شده و کسی هم به کسی نیست که نیست

  • ناشناس پاسخ

    شرکت اسنپ کرایه را خودش آنلاین پرداخت کند ومسافران کرایه را به اسنپ پرداخت کنن که در صورت مشکل راننده ضرر نکند واسنپ خودش می‌داند و مسافر

  • موسی احمدی پاسخ

    با سلام باید اسنپ مسافر را ملزم به پرداخت کرایه قبل از سوار شدن به خود نماید

  • شکورگلدوست پاسخ

    سلام، به نظر بنده مسافر به دروغ به کارشناس می‌گوید نقدا پرداخت کرده و کارشناس هم به ما می‌گوید قبل از پیاده شدن مسافر کرایه را باید میگرفتی. وقتی مسافر می‌گوید طرف حسابت اسنپه، یا پرداخت کردم s,m,s بعدا میاد، اسنپ قبول نمیکنه.

  • مهدی پاسخ

    این موضوع جدیدی نیست ویکی از مشکلات عدیده رانندگان اسنپ هستش ومسعله قیمت کرایه سفر در برخی از ساعتهای شبانه روز وطرز عجیب عدم یکسان بودن آن بزرگترین مشکل رانندگان و مسافران اسنپ هستش.

  • جلال مهدیلو پاسخ

    میخواستم از اونایی که توانایی اینو دارن پخش کنن خواهش کنم حرفمو به گوش همگان برسونن ، خیلی وقته که اسنپ میگه من فقط ۲۰ درصد کمیسیون به اضافه ۱ درصد مالیات بر ارزش افزوده از رانندگان کسر میکنم که متاسفانه با تکرار و شواهدی که دارم به صراحت میگم که اسنپ در کل ۲۲ درصد کمیسیون بجای ۲۱ درصد برمیداره و متاسفانه وقتی هم به پشتیبانی معترض میشم گوشیو روم قطع میکنن ، خواهش میکنم از کسانی که این پیامو میخونن و کاری از دستشون برمیاد اقدام کنن تا حق راننده بدبخت بیشتر از پایمال نشه

  • حسین پاسخ

    بیش از ۷۰ درصد مسافرانی که کرایه را نقدی پرداخت میکنند شماره کارت راننده را میپرسند در صورتی که این ار نظر اسنپ غیر قانونیه و وقتی کرایه پرداخت نمیشه اسنپ میگه به هیچ وجه نباید شماره کارت میدددی وجوابگو نیست به نظرم این روش باید عوض بشه اکر مسافر به دروغ بگه پرداخت کردم اسنپ دیگه پرداخت نمیکنه و اینجا به راننده اعتماد نمیکنه

  • داود شاه آبادی پاسخ

    گزینه پرداخت کرایه قبل از سفر

  • Hamidrad پاسخ

    من هرماه 3یا 4سرویس دارم که با هزار ترفند کرایه نمیدن ببخشید همراه بانکم خراب ببخشید برسم خونه براتون میزنم جالب تو شهر ما الان مزاحمت و سرکار گذاشتنم با اسنپ مود شده طرف مسافت 1کیلومتری رو با40دقیقه توقف میزنه تاکرایه مبلغش بیشتر بشه و راننده سفرو قبول کنه وبره وایسه در مبدا بعد مزاحم مریض نه جواب میده نه میاد جالب بودنش اینجاس لغو سفر بکنی اسنپ از حسابت کم میکنه

  • ناشناس پاسخ

    پیشنهاد‌خوبی‌است، اسنپ‌خر‌ تو خر‌ است

  • حسین خوانساری پاسخ

    بنده راننده اسنپ و تپ هستم ، تاکنون چندین مرتبه مسافر اسنپ با هزار کلک هزینه سفر پرداخت نکرده و جالب اینجاست اسنپ دوباره بهش سرویس میده ، اصلا اسنپ حمایتی از راننده نمیکنه ، وقتی مسافر میده باید تضمین هم کنه که هر اتفاقی بیوفته حمایت کنه از راننده ! اما فقط کمیسیون میگیره و دیگر هیچ ، اما باز تپ سی بعد از اینکه اعلام کردن مسافر پرداخت نکرده راس ۲۴ ساعت کرایه رو خودش پرداخت کرد ، دقیقا راس ۲۴ ساعت ، اصلا دقت و حمایت تپ سی خدایی حرف نداره ، اما چون سرویس کمتری میده راننده مجبوربه استفاده اسنپ هست اینم بگم انصافا تپ سی از اون طرف از مسافر هم حمایت میکنه

  • مهرداد پاسخ

    تعداد محدودی از اپلیکیشن های جعلی انتقال وجه استفاده می کنند.

  • محمدابراهیمی ازبم پاسخ

    باسلام ! اینجانب ماکسیم کار میکنم در شهر بم از هر پنج نفر مسافر دو نفر اصلا کرایه نمیدهند و دو نفر دیگر هم اینقدر باید دستشون رو پیچ بدی تا کرایه تو بگیری فقط از پنج نفر یک نفر میخواهد کرایه بدهد از بس به دفتر شکایت کردم و اونها هم اقدامی نکردن دگه ماکسیم کار نمیکنم

  • محمود رحیمی باویلی پاسخ

    من به عنوان راننده اسنپ و تپسی با این مشکل مواجه شده ام از مسئولین درخواست حل این مسئله را دارم

  • عباس پاسخ

    رانندگی در اسنپ با این شرایط یعنی بی حرمتی به راننده که در گرما وسرما با این وضعیت اقتصادی

  • ناشناس پاسخ

    بله اسنپ که اصلا نمیده تازه کمسیون میگیره مسافر را رسوندی یه پول پول هم ازجیب خودت پرداخت کنی به حساب کمسیون اسنپ

  • احمد پاسخ

    در مورد مسافرین بدحجاب هم به جای اینکه راننده محکوم بشه می‌تونستن مسافر خاطی رو معرفی کنند کلاً عادت دارند دستشون تو جیب مردم باشه

  • علی دیده بردل پاسخ

    هر وقت میگی کرایه پرداخت نشده میگن تا 72ساعت دیگر و دیگر هیچی نمیده اسنپ من تا الان بالای 500هرارتومان خسارت دیدم که اسنپ پرداخت نکرده

  • ناشناس پاسخ

    صحبت همکاران بسیارعالی وبجاست

  • ناشناس پاسخ

    این حرفها همش شعره

  • رضا یادگاری پاسخ

    پیشنهاد اجباری شدن کرایه قبل از شروع صفر عالی
    من خودم اسنپ کار میکنم انقدر مسافران کرایه ندادن و رفتن پشتیبانیم مگه شما اجازه بدین مسافر بره پس واسنپم دیگه هزینهارو پرداخت نمیکنه ما راننها پس چیکار باید بکنیم

  • ناشناس پاسخ

    قبل از سفر هزینه رو پرداخت کنه بهتره

  • ناشناس پاسخ

    سلام دوستان من خودم راننده اسنپ و تپسی بودم و دچار افرادی بودم که کرایه ندادند و موضوع مضحکش اینه که بایس 20درصد کمیسیون هم بابت کرایه نداده بدیم😵‍💫

  • ali پاسخ

    درود عالی است اما اسنپ متاسفانه جوابگو نیست و هر روز ما این مشکل رو داریم

  • محمدعلی پاسخ

    سلام
    ما که در حال حاظر برای اسنپ کار میکنیم در آمد ما نسبت به کارکرد و استهلاک خودرو اصلأ مناسب نیست
    اسنپ فقط به فکر بالا بردن کمسیونه خودشه

  • ناشناس پاسخ

    باید قبل از سفر پرداخت کنن تمام مسافر ها

  • ناشناس پاسخ

    سلام مسافری که کرایه پرداخت نمی کنه صددرصد هم تایید نمیکنه که کرایه نداده میگه راننده دروغ میگه اسنپ فقط کمسیون میخواد کار به بقیه موارد مثل امنیت جانی راننده کرایه نداره

    • رضا

      سلام وقت به خیر همه اینها که میگید ما وشما رانند وحتی مسافر هم میداند که این اسمش کار نیست اسمش مفتبری کردن بیایید خدا وکیلی برای چند روز هم که شده کار نکنیم یعنی تا زمانی که درست بشه و اسم اینو نمیدانم چی باید گذاشت که میگویم کار خجالت میکشم بگم همه میداند اسمش چیست تو را به خدا بیاید نکنید کار

  • ناهید محمدیان پاسخ

    درود ،چه خوبه که قبل از اینکه مسافر جابجا بشه کرایه پرداخت بشه و اینکه گزینه لغو سفر هزینه ی زیادی داشته باشه برای مسافر که الکی سفر را لغو نکند نصف راهو میریم تو ترافیک ولی وسط راه لغو سفر میزنن متاسفانه

    • رضا

      سلام ولی واسه راننده فقط دارن کمیسیون میگیرن اگه لغوش کنی اینکارو برای مسافرهم باید باشه

  • سجاد پاسخ

    مسافر چطورپرداخت نمیکندکاش راننده کرایه اضافه نگیرد. این حرف که مسافرکرایه نمیده گوش نکنین. ازراننده باشه میگن کسی باشه لقمه حاضری بذارن دهانشان

    • محمدیان

      قطعا تو خودت همون از اون آدمهای هستی که کرایه نمیده . پس چرا فقط به تو فشار آمده که میگی راننده دروغ میگه قطعا خودت از اون سری آدمهای . من نه راننده هستم نه ماشین دارم چندین بار سوار اسنپ شدم دیدم راننده داره فحش و ناسزا میده پرسیدم چی شده گفت دارم فحش نثار اون ادمهایی میکنم که سوار میشن و پول نداده میرن . چندین بار خودم دیدم که دارم میگم .انشالله که از این به بعد سامانه طوری بشه تا موجودی تو کیف پول نداشتی اسنپ نشه گرفت . خدا لعنت کنه اون سری آدمهای سوار میشن و حق راننده رو نمیدن .

    • رضا

      تو از کجا میدونی راننده دروغ میگه؟؟؟ حدودا ۸ سال هست که با اسنپ کار میکنم و بارها مسافر کرایه را نداده و بخاطر حرف اسنپ که گفته با مسافر بحث نکنید ما خودمون کرایه شما رو میدیم ، اجازه دادم مسافر پیاده شده ولی در مقابل چندین بار با پشتیبانی ارتباط گرفتیم و هیچ جواب منطقی دریافت نکردیم و خدا شاهده کرایه را هم به حسابم واریز نکردند ؛؛؛ پس در مورد کاری که هیچ گونه تجربه ای نداری اظهار نظر نکن

    • رضاطلائی

      داش بنده میتونم به جرات قسم بخورم که تو یکی از همونایی هستی که کرایه را میپیچونن، چرا فقط به تو فشار اومده؟؟؟ یعنی این همه راننده دروغ میگن؟ تو یا عقل درست و حسابی نداری یا بیکاری و اومدی اینجا با اینو اون کل کل کنی، لطف کن توی کاری که تجربشو نداری اظهاره نظر نکن، ممنون.

  • فیض الله مهدیزاده پاسخ

    لطفاً تلفن پشتی بانی را فعال کنید من هرچه زنگ میزنم و شماره داخلی وارد میکنم جواب نمی ده من یک سفر از گوهردشت به تهران داشتم کنسل کردیم به مبلغ 2520000 ولی تو حساب من هست میخواستم این حل کنم ممنون

  • ناشناس پاسخ

    باسلام ما انتظار داریم از اسنپ لااقل مسافرانی که حق راننده که ضعیف ترین و بدبخت ترین جامعه هستند یا کرایه رو از مسافر بگیرند یا از درخواست ماشین محروم کنند

  • راننده تپسی و اسنپ پاسخ

    نه اسنپ نه تپسی هیچ وقت از رانندگان حمایت نمی‌کنند
    فقط دنبال منافع خودشون هستند
    وقتی از کرج تا دریاچه چیتگر کرایه اسنپ و تپسی بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان اعلام می‌شود و از این مبلغ نیز کمیسیون کسر می‌گردد ، دیگه شما بقیه موارد را مدنظر داشته باشید

  • سید مهدی باقری پاسخ

    حقیقت تلخ است اما متاسفانه نظر رانندگان وحتی خودشان برای مدیران اسنپ هیچ جایگاه ارزشمندی ندارد والا به مشکلاتشان رسیدگی میشد

    • سیده نرگس افتخاری

      ادمهای کثیفی هستن و باپرداخت نکردن کرایه راننده زحمتکش نان دزدی سرسفره میبرن و از پست ترین حروم خورترین افراد هستن انشالله پول {....} باشه

  • ناشناس پاسخ

    سلام مسافر کرایه را به صورت آنلاین پرداخت کرده به حساب کابری ‌من واریز نشده چندین پیام داخل برنامه فرستادم اسنپ می‌گوید درحال بررسی تا 72ساعت برای شما واریز می‌شود ولی نمی دانم کدام 72ساعت منظورشان سال آینده یا 6ماه دیگر . مشکل خود اسنپ هست.

  • جعفر پاسخ

    چندین مورد مسافر داشتم کرایه پرداخت نکرده و اسنپ هم از بنده کمسیون کسر کرده حالا هر کسی کرایه نده خودم ازش میگیرم

  • نادر پاسخ

    فقط اینو بگم من چند باری که مسافرا کرایمو ندادن کسانی بودن که اصلا فکرشم نمیکردم ندن. یکیش کارمند بانک ملت بود، گوشی رو خاموش کرد. یکی دیگه دلال و فروشنده برنج بود. همشون هم سن و سالشون بالا. از خدا می خوام بابت اون حقی که از من خوردن بدترین بلا ها سر خودشونو خونواد شون بیاد. اخه پول راننده اسنپم خوردن داره.

  • ناشناس پاسخ

    اقا ولمون کن کرایه تپسی صلواتی است به فکرافزایش باشید والاه درست نیست در کوچه های باریک بروید و اقا یا خانم را سوار کنید با احترام فراوان چهار دقیقه رفت و بیست دقیقه در مسیر با ترافیکی فراوان ۷۵ تومان شما باشید میروی

    • میلاد

      من باشم میرم کارایی هست که از دنده عوض کردن سخته و یه لحظه غفلت باعث مرگ یا قطع عضو میشی. نشستی تو ماشین صدای از جای گرم بلند میشه

  • منصور قوشه زاده پاسخ

    واقعا اگه عملی بشه که عالی میشه ولی حیف که کسی به فکر راننده‌ها نیستند

  • علی محمد پاسخ

    بسیار عالی است وباید بدین طریق اجراء شود
    چون که مسافرکرایه نمی‌پردازد استم کمیسیونش ۲۰ درصد را هم برمیدارد مالیات بر ارزش افزوده هم جدیدا اضافه شده ۲ درصد اونم از حساب راننده کسر میشود

  • ناشناس پاسخ

    اگر صاحب امتیاز اسنپ خودش یک روز مسافر کشی میکرد اونوقت درد راننده رو می فهمید 🤔کجا خبر دارد سواره زه پیاده 😬

    • رضاطلائی

      دمت گرم داداش،حرف دل منو زدی نمیخواد یک روز بیاد کار کنه، سه سفر پشت سره هم بره، ببینم میتونه روی صندلی ماشین بند بشه، اون وقت ما یازده، دوازده ساعت میشینیم، دنده ی صدتا ی غاز عوض میکنیم، بنزین و روغنو اصتحلاک ماشین ی طرف، سرو کله زدن با بعضی مشتری های زبون نفهم هم یک طرف، حالا یکی بیاد کرایه هم نده، ببین اون روز تا شب ادم با چه حالی باید کار را ادامه بده!!!

  • صغری شیری پاسخ

    بعضی از مسافر ها مبدا یا مقصد رو اشتباه میزنن بعدهم که لغو میکنی از حساب اسنپی ما کم میشه .جالبه .بعضی‌ها سگ دارن بعضی‌ها روسری سر نمیکنن ما چیکار کنیم

  • اریا پاسخ

    اسنپ فقط از جان و وقت و مال و آسایش راننده برا سود خودش مایه می‌گذارد و هیچ تمهیدی برای پیشگیری از عدم پرداخت کرایه مسافر نمی اندیشد ،

  • ناشناس پاسخ

    متاسفانه اسنپ فقط به فکرکمیسیون خودشه هیچ چیزه دیگه ای براش مهم نیست میتونه خیلی راحت گزینه پرداخت انلاین قبل ازشروع سفررا راه اندازی بکند

  • ناشناس پاسخ

    فکر خوبی اگه گوش شنوا باشه

  • بیژن پاسخ

    سلام نظرهمکاران نسبت به پرداخت کرایه در اول سفر درست است و کسی متضرر نمی شود، برای سیستم اسنپ هم خیلی راحت می باشد، تلفن مزاحم هم که بیشتر اواخر شب با اعصاب راننده بازی می کنند بطور اتومات قطع می شود.

  • پیمان حسنی پاسخ

    نوع امتیاز دهی تغییر یافته خوبه که اینجوری بین شهری و استانی رو هم بگیری ضرر نکردی ولی نه به این شدت تند
    یعنی اگه کسی بخواد امتیاز روزانه اش رو جمع کنه روزانه دو سفر بین استانی باید بره تا جمع بشه که از توان راننده خارج هست

  • پیمان حسنی پاسخ

    نحوه پرداخت فقط باید بصورت آنلاین باشه و با گرفتن مسافر توسط راننده پرداخت بشه نه اینکه بزنند اسنپ راننده بره بعد لغو بزنند..پس ضرر راننده رو کی باید بده بابت سوخت بنزین

  • علی پاسخ

    سر چهارراه گدایی کردن از اسنپ‌ با صرفه‌تر هستش

  • ناشناس پاسخ

    ۱-ابتداکه اسنپ راه اندازی شد فقط ۱۵٪ کمیسیون کسرمی شد بعداً یک عوارض شهرداری هم در کسورات اضافه کردند درحالی که تمام وسایل نقلیه عوارض سالانه شهرداری می پردازند.
    از اول امسال نیز سومین کسورات از رانندگان اضافه شد:
    《ارزش افزوده》

    مگر ما کالایی می فروشیم یا تولید می کنیم؟؟
    با این حساب کسورات شغل ما بیشتر از ۲۰٪ تاکسی تلفنی های سیستم قدیمی می شود.

  • حسین نوده فراهانی پاسخ

    با اینکه اول کرایه پرداخت شود موافق هستم چون بعضی از مسافر ها خون بدل راننده مکنند تا کرایه پرداخت کنند

  • سجاد پاسخ

    در حال حاضر کمیسیون سفر رو ۲۲ درصد کردنه

  • هموطن پاسخ

    متاسفانه خیلی از این قبیل آدمهای بد حساب دیده شده که گوششان بدهکار قانون نیست.

  • عبدالله پاسخ

    بهتر است کرایه قبل از سوار شدن پرداخت گردد

  • محمود پاسخ

    به نظر من این اپلیکیشن‌ها فقط به فکر خودشونن و اصلاً براشون حقوق راننده مهم نیست هرچی زودتر از این کار بیرون بیاین

  • ولی پاسخ

    دراینمور بنده چندین بار گزارش و پیشنهاد داده ام که مسافر یا باید کیف پول داشته باشد یا قبل اینکه پیاده شود کرایه مربوطه را حساب شاید تا بحال ده نفر کرایه اینجانب را نداده اند وبه اسنپ گزارش که در جوابم فرمودن چنانچه از طرف رانند پرداخت شود ما کرایه شما را پرداخت میکنیم

  • حسین امینی پاسخ

    باسلام ،،چندین مسافرتابحال کرایه ندادندوازاین ناراحتم که شرکت اسنپ جوابگو نیست وباپیام جواب سربالا به راننده میدهد

  • ناشناس پاسخ

    من خودم خیلی مسافر داشتم که کرایه ندادند ولی اسنپ هیچ اقدامی نکرد برام

  • محمدصناعتی پاسخ

    حدوددو سالی که دراسنپ فعالیت دارم بیش از ۲۰۰مورد پیش اومده که مسافر کرایه نداه ولی از حساب بنده کمیسیون کم شده‌ است.واقعا متاسفم برای شرکت اسنپ وتپسی. که فکری به حال راننده‌ها نمیکنند....!

  • بهرام رستمیان پاسخ

    سلام فکر کنم تابحال حدود4میلیون کرایه منو ندادن شما نظری دراین رابطه داریدحدود8ساله کارمیکنم

  • عطایی پاسخ

    کاش یه برنامه دیگه ای جایگزین اسنپ و تپسی میشد
    یه برنامه که کمسیون کمتر میگرفت و کایه هارو افزایش میداد و کمی به فکر اوضاع بد راننده ها بود. اینطوری برنامه اسنپ و تپسی ظالم واسه همیشه از صحنه روزگار محو میشدند.

  • مهدیزاده پاسخ

    سلام بله دقیقا منم خیلی از این مسافرا نصیبم شده انشاالله خدا ازشون نگذره که اینجور حق راننده رو میخورن همین امروز خانمی برا دخترش که خیلی هم ادعای محجبه بودن میگردن اسنپ گرفت و کرایه نداد کاش نون حروم به بچه هاشون نمیداند این ادعا هارم نمیکردن خدا {....} کنه

  • صفر کرمی پاسخ

    بنده بیش از بیست بار ۳۰تا۵۰کیلومتر راه رفتم متاسفانه مسافر درپایان سفر پیاده شده رفته کرایه را پرداخت نکرده زمانی که به پشتیبانی تیکت زدم درجواب گفتن اگرمسافر به ما بده ما به کاربری شما واریز میکنم هیچ وقتم پرداخت نمی کنن

  • امیر پاسخ

    منم راننده اسنپ هستم اسنپ راننده براشون اصلا مهم نیست فقط مسافر و کمسیون خودشون مهمه وسلام

  • علی پاسخ

    اسنپ با استثمار راننده ها مفتخوری مسافران را ببار آورده هزینه کورسی کرایه را جای دربستی ازمسفر اخذ کرده ۲۰درصد کمسیون ارزش افزوده عوارض شهرداری از کم می‌کنه بدون دادن بنزین لاستیک وغیره وحالا راننده حاضر به مفتبری نیست ومسافر هم از پرداخت طفره میره

  • علی پاسخ

    باسلام متاسفم برای اسنپ من یک بارلغوسفرکردم اسنپ فورامقداری پول ازحسابم کم کرداماچندین بارمسافرکرایه نداده هرباربه پشتیبانی گفتم جواب دادن رسیدگی می‌کنیم ولی دریغ ازجوابی.به همین خاطردیگه خیلی وقته کارنمیکنم چون باکرایه کم وهزینه زیادخودرو واین همه عدم پشتیبانی به صرفه نیست.

  • سیروس مختاری پاسخ

    عالی
    وای کاش اینقدرکه به حرفهای دروغ بعضی ازمسافران اهمیت می‌دهد به راننده تذکرمیدهدکمی هم به حرفهای رانندگان توجه میکرد

  • Varan پاسخ

    اسنپ یعنی سوءاستفاده از نداری بیکاری ناچاری مردم ...

  • محمد پاسخ

    کاملا صحیح است ،شرکت های تاکسی های اینترنتی براشون مهم نیست چون اونا که ضرر نمیکنن،فقط بلدن اراجیف بعضی مسافرها را تذکر دهند و امتیاز کم کنند

  • رحیم مطور پاسخ

    من اسنپ کار میکنم کرایه ها نسبت به اژانس خیلی خیلی کمتره اصلا نمیسرفه کار کنی هرچه کارمیکنیم باید خرج ماشین کنی پس بچه های ما چی بخورن

  • ناصر مهدی پور پاسخ

    با سلام طرح خوبی هست از بس مسافران بد قولی کردن وارائه واریز نکردن یا فرار کردن دیگه به هیچ کس اعتماد ندارم وبه هیچ وجه اجازه نمیدم مسافر بدون پرداخت کرایه برود اما باز هم نمیشود

  • ناشناس پاسخ

    سیدعلی بختیاریفرهستم رانندباسلام کرایه اول حساب کنندخیلی بهتراست من درهفته حداقل یک یادونفرکرایه نمی‌دهند اسنمب کاری ندارم.فقط فکرکمیسونش است باباکرایه نداده کمیسون ازماکم می‌کند.به قولی مرغ تخم نذاشت هیچ رامش خورد

  • محمدتقی لشگری پاسخ

    سلام همکاران راننده اسنپ نظر اینجانب هم همینطور است یکی اینکه کمسیون هارو هم خیلی زیاد کردن بنده به شدت مخالف و امیدوارم دوستان راننده با هم باشیم واین مشکلات را از پیش رو برداریم

  • Sami پاسخ

    اون کسی که این نرخارو تعین میکنه خدابراش نسازه.

  • رضا قدسی پاسخ

    سلام ، همانطور یک زمانی ، آژانس خدایی می کرد ، و الان تقریباً برچیده شده ....
    اسنپ هم ، برده داری الکترونیکی راه انداخته ، واز تعدادی راننده تحصیل کرده و زحمتکش ، سو استفاده می کند .....
    قطعا این وضع نیز برچیده خواهد شد
    اما ، اسنپ موظف به پرداخت بیمه تامین اجتماعی رانندگان هست
    موظف به پشتیبانی از رانندگان هست ، موظف به پرداخت تسهیلات و تامین قطعات خودرو هست ، که متاسفانه ، به فکر کمیسیون خود هست .....
    اما این بردا داری ، دوام نخواهد داشت ....

  • نادر احمدی پاسخ

    دقیقا دوستان و همکاران درست میگن بارها پیش اومده که مسافر کرایه نامیده وبه بهونه عدم کمسیون خودسربعدازسوارشدن لغورومیزنه یالغونمیکنه ومیگه آنلاین پرداخت میکنم ولی پرداختی صورت نمیگیره و کمسیون هم ثبت میشه بهتره کلا کرایه اینترنتی بشه تاهیچ طرف متضررنشه وچه خوب که مبلغ کمسیون روکمی کم کنن واقعا20درصدکمسیون خیلی زیاده

  • ناشناس پاسخ

    دوستان واقعا بیست درصد کمسیون زیاد هست کمی انصاف داشته باشید جای دوری نمیرود

  • داود پاسخ

    باسلام اسنب یا هر ناوگان دیگر فقط به فکر منافع خودشان فکر میکنن راننده بدبخت کیلویی چندهدر این سه روز دوبار برای من همچین اتفاقی افتاد مسافر ادعا میکند آنلاین پرداخت کردم وکم شودن از حسابش را نیز ارایه میکند ولی اسنب نه تنها کرایه را پرداخت نمیکند بلکه یه کمسیون هم کم میکند خودشان هم اعلام میکنن که از معلولین ما در صد نمیگیریم من یک معلول بهزیستی هستم وتالان نیز هر سفری انجام دادم نه تنها کمسیون کم کردن بلکه مبالغی نیز به عنوان دارایی وعوارض شهرداری هم هم کردن

  • پیمان پاسخ

    اقا کرایه ها پایینه بجای اسن کار کرایه ها رو ببرین بالا خیلی پایینه کرایه

  • محمدرسول پاسخ

    بهترین راه کار وقتی که مسافر به هر بهانه ای کرایه پرداخت نمیکنه توسط خود پشتیبانی تا پرداخت نشدن کرایه مسافر با اون شماره تلفن همراه نتواند اسنپ بگیرد برای سفر بعدی و برای اون مسافر جز بدهی محسوب شود چطور راننده ای که چند ساله کار میکنه تا حسابش هنوز زیر ۵۰ هزار تومانه منفی دیگه براش سفر نمیاد ،واقعا باید با این استهلاک و هزینه های سنگین خودرو رانندگان را حمایت کرد

  • محمد رضا گل محمدی پاسخ

    میگید هدیه از هدیه ولی خبذب نیست

  • علی پاسخ

    سلام عزیزان همکار به خدا اگر یک روز کار نکنید ببینید این اسنپ زبون نفهم بعد زبون بفهم میشه بابا یک روز

  • حسین رحمانی پاسخ

    خواهشاً برای کسانیکه سفر درخواست میدن و به هر دلیلی لغو میکنند یک پولی برای راننده در نظر بگیرند، واقعا زوره پنج دقیقه تو ترافیک خودتو برسونی به مبدا وبعداز دو سه دقیقه منتظره مسافر بودن سفر لغو میکنه

  • امیر ع پاسخ

    با سلام من چند سال هست دارم با این مشکل کار میکنم که جدیدا هم خیلی زیاد شده که مسافر میگه که همین الان واستون کارت به کارت میکنم ولی باور کنید چندین ساله منتظر هستیم و هزینه‌ی کمسیون اونها واسه ما مونده در آخرش هم اگر چیزی به مسافر بگیم به پشتیبانی زنگ میزنن و به دروغ یه چیزایی میگن که باعث کم کردن امتیاز ما میشه یعنی همه جور به رانندگان بی توجهی و خیانت میشه شما به ما یه راه حل بگید که تو این چند سال من بیشتر از چند ملیون پول از دست دادم ممنون میشم با تشکر

  • ناشناس پاسخ

    با سلام وعرض ادب منم با تسویه کرایه قبل از سوار شدن مسافر موافقم

  • رسول پاسخ

    با پرداخت قبل از سفر موافقم لطفا حمایت کنید

  • حسین پاسخ

    سلام لطفا یک فکری هم برای مسافران بد حجاب که وارد ماشین می شوند بکنید بهش تذکر میدم با ما بحث می کنند یا می گویند لغو سفر بزنید که باید جوابگو پشتیبانی باشیم که چرا
    اگر باهاش همکاری کنیم پلیس پیام میده که درصورت تکرار ماشین خوابیده میشه وجریمه
    توخدا فکری کنید ما از ناچاری در اسنپ کار می کنیم لطفا بدححابها از طریق کارت ملی وشناسایی که ازملت دارید انجام بدید نه قشر بیچاره ما که پی یک تکه نانیم

  • ابوالفضل پاسخ

    کرایه دادن یا ندادن تو سرشون بخوره. کرایه ها اینقدر پایینه من یکی که رقبت نمیکنم اصلا دیگه کار کنم.
    بیایید همت کنیم فقط اعتصاب.
    تا هم مدیران هم مردم بفهمن و قدر بدونن

  • علی عامری پاسخ

    اسنپ فقط به فکر خودشه. اسنپ هم مثل مسافرهای دزدش از راننده دزدی میکنه

  • مهدی پاسخ

    راهکارش اینه که اول مسافر پولو پرداخت کنه تا امکان ارسال درخواست برای مسافر باز بشه

  • ناشناس پاسخ

    تو اسنپ که الان پرداخت خودکار وجود داره با اینکه نقد پرداخت می کنیم کرایه رو، از حساب اسنپ پی هم کم میشه، همه نه ولی بعضی از راننده هام صداشو در نمی یارن و ۲بار کرایه می گیرن

  • علی پاسخ

    خیلی زور داره بدبختی رو میکشیم پول مفت رو دارایی برمیداره دارایی از تمام وجود زندگی ما مالیات میگیره با این کرایه کم همش را شما ودارایی برمی دارید فقط به فکر خودتان ودارایی هستید بدبختا اگه ما نباشیم باید شما ازگشنگی بمیرید پس در مرحله اول به فکر راننده های اسنپ و تپسی باشید

  • حسین حسین زاده نیری پاسخ

    سلام اول پایین بودن کرایه هاست.دوم ماتل کردن مسافر برای یک سفر ده دقیقه ای ۴الی ۵ دقیقه ماتل میکنند.سوم پیادهشدن مسافر جلوی عابر بانک برای واریز ومعماری شدنشان.چهارم اختلال در سیستم اینترنتی مسیر یابی.بیشتر مواقع مسافر هم تبسی میگیره هم اسنپ هر کدام زودتر رسید دیگری رو لغو میکنه وهیچ جبران خسارتی نمی‌شود.

  • سایه پاسخ

    فقط باید از طریق کیف پول که مستقیم کرایه رو واریز می‌کنه اقدام بشه اینحوری حق کسی ضایع نمیشه حتی در لغو سفر از سمت مسافر یا راننده و این هم نظارت بهتری روی حق و حقوق راننده و مسافر پیدا می کنه

  • ایرانی پاسخ

    اسنپ مسائلی که به ضررش هست اصلا پاسخگو نیس. پارسال من یه خانم رو به خاطر نداشتن شال، سوار نکردم. اونم به ماشین من آسیب زد. متاسفانه اسنپ هیچ پاسخی برای این موضوع نداشت.

  • علی کرم علی آبادی پاسخ

    باسلام تصمیمه خوبیه انشاالله اجرایی شود

  • ناشناس پاسخ

    اصلا چرا کارکنان و پرسنل اداری اسنپ از خود رانندها نیست.. چی میشه مثلا پشتیبانی یکی از رانندها باشه یا امور حسابداری و غیره.. اینجوری هر دو طرف اسنپ و رانندها یه ارتباط بهتر و قابل درکی بوجود میاد. تقریبا مثل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران که اکثر بچه های اداریش از بین رانندهای با سابقه کار بلد انتخاب شدن. مهم مدرک نیس مهم کار بلد بودن و توجیح بودن هست. و اینکه تجارت الکترونیک از کالا تا خدمات اول پولش رو باید پرداخت کرد و بعد استفاده کرد... اسنپ فکر کرده ساندویچی یا کبابیه که وقتی خوردی باید حساب کنی.این غلطه...اول پول بعدخدمات..

  • مهدی پاسخ

    کرایه ها رو درست کنید این جور مسایل پیش کش

  • ناشناس پاسخ

    باز دم اسنپ تپسی گرم حداقل جواب میدن پرداخت شده ماکسیم بهش میگی مشکل چیه طرف کرایه رانداده هیچ خفت هم کرده اصلا جواب نمیده فقط به فکر کمسیون خودشع

  • محمدعلی صابری پاسخ

    مسافران اسنپ خیلی از خود راضی هستن اولا ادب ندارن شعور که بماند معرفت هم صفر ،،،،
    بلد نیستن سلام کنن خسته نباشید بگن یا غیره
    اسنپ هم یاد نداره حق راننده رو بگیره میگه این نباشه یکی دیگه من که هر روز ثبت نام دارم قانون نیست یا اگرم باشه اسنپ اجرا میکنه نمیدونم پشتش به کی گرمه ،،،،
    خدا هم با دزدها و اختلاس‌گرا دستش توی یه کاسه هست والا‌ حق ما خوردن نداره اسنپ خودش آزمون میدزده بیشرف بعد مسافر،،،

  • بهزاد پاسخ

    ۲۰ درصد خالص از کل سفر یعنی اسنپ و راننده به یک میزان از سفر درامد دارن

  • محمود غفاری توچائی پاسخ

    سلام ،این مشکل در اسنپ برای من هم پیش اومده، با پشتیبانی اسنپ تماس گرفتم فقط گفتند شما باید کرایه را نقدی یا از برنامه دریافت کنید و حق دادن شماره کارت را ندارید،خوب من چه تقصیر ی دارم مسافر هیچکدام از راهکارهای شما را انجام نمیدهد، با اینکه من صددرصد مطمئن بودم مسافر شماره کارتم را گم کرده بود و اگر با او تماس می‌گرفتند کرایه را پرداخت میکرد، دریغ از یک تماس.
    و البته در تپسی هم همین مشکل پیش اومد ولی با اینکه مسافر تپسی واقعا قصد دادن کرایه را نداشت،پشتیبانی تپسی نصف کرایه رو برام پرداخت کرد.
    نتیجه با خودتون

  • علیرضا قاسمی پاسخ

    همه گزینه ها حتی لغو سفر مختص مسافران می‌باشد واسه راننده کلأ محدودیت هست بخاطر بدحسابی و پرداخت نکردن هزینه سفر کمسیون کسر می‌شود اما هیچگونه پاسخ قانع کننده ازاسنپ دریافت نمیشود هم هزینه سفر هم کمسیون هم از حساب راننده کم میشه حداقل کمسیون و کسر نکنن راننده از کارکردن خسته می‌شود

  • اسماعیل‌سلیمانی پاسخ

    اول‌کرایه‌را‌پرداخت‌کنند‌

  • ناشناس پاسخ

    سلام من از سال ۹۸اسنپ فعالیت دارم والا کرایه ها تغیر زیادی نکرده ولی قطعاخودرویی که میخریدیم شده ۱۰۰برابر بابا لامصب کرایه واسه راننده نمیصرفه سیستم شما طبقچه استدلالی کرایه میزنه فقط به فکر جیب ودزدی خودتونید درست کنید مگه برده گرفتید دوستان همگی اسنپتون خاموش کنید کار نکنید بزار بفهمن

  • فرشادشادکام پاسخ

    اینکه مسافر پیش از سفر کرایه پرداخت کند خیلی خوب است ولی بعضی ها درخواست پیداکردن باجه آبرسانی در سطح شهر میکنندوبعد غیب میشند و ما هم چونکه مسافر بعدی را رزرف کردیم مجبور به ادامه می شویم

  • فرشادشادکام پاسخ

    کرایه های تپ سی نصبت به تورم خیلی کم است لطفآ لحاظ بفرمائید

  • مجیدناطقی پاسخ

    با سلام من راننده اسنپ هستم تا بحال چندین دفعه شده مسافر کرایه بالای 100 تومن پرداخت نکرده خواهشمندیم رسیدگی کنید هر وقت هم اعتراض کردم اصلا رسیدگی نکردند با تشکر

  • شهروز پاسخ

    با سلام ، برای من که تقریبا یک ساله دارم در اسنپ کار میکنم ، ۴ یا ۵ مورد پیش اومده که مسافر درخواست کرده که شماره کارت بدم تا بعداً واریز رو انجام بدن ولی دیگه جوابی به تلفنم هم نداده، البته نباید از حق بگذریم خیلیا بعداً هم واریز رو انجام میدن ، ولی واقعا همون چند مورد هم آزار دهنده ست و حسابی انرژی آدم رو میگیره.

  • حسین پاسخ

    من هم راننده اسنپ هستم چندین بار هم برای من هم پیش امده ومسافر کرایه رونداده از ان بدتر اینکه باوجود اعلام کردن به پشتیمانی اسنپ پورسانت همان مسیر هم از راننده میگیره این دیگه چه جوریشه

  • حسین پاسخ

    جدیدن اسنپ یاد گرفته کنسلی اسنپ از طرفه مسافره بابت سفر کنسل شده درصد خودشان رو کم میکنن وهیچ پشتیبانی جواب نمیدهد خیلی داره به رانندها ظلم میکنه

  • مجمد پاسخ

    مسافر کرایه را نمیدهد به اسنپ میگی جواب میده اگه مسافر کرایه راداد براتون پرداخت میشه اسنپ کمیسیون خود را گرفته دیگه کاری ندارد راننده کرایه را بگیرد یا نگریرد وهمیشه یه جوای تایپ شده برات ارسال میکند حالا حی تو بدو دنبال کرایه مشکل اینجاست که اسنپ حرف مسافر را قبول میکند نه راننده را کسی هم پاسخ گو نیست اسنپ بی درو پیکر هیچکس جوابت را نمیده دردت چیه

  • ناشناس پاسخ

    تا به حال افراد زیادی کرایه اسنپ شون رو ندادند برادرم راننده اسنپ هستش خیلی ناراحت میشه مسافر میگه نمتونم پرداخت کنم شماره کارت میگیره ولی واریز نمیکنه

  • رصا پاسخ

    اسنپ دزده دزدکاش دولت جمعش میکرد وای خیف دولتم دزده

  • رضا پاسخ

    فقط اعتصاب

  • روح اله ظهرابی فیروزآباد پاسخ

    با سلام و عرض ادب
    بنده 6 سال و چند ماهی است که در اسنپ بصورت نیمه وقت مشغول هستم ولی به همین دلیل بی ثباتی پرداخت کرایه دلخوشی به کار در اسنپ ندارم و مواقع بیکاری را بصورت آزاد در خیابان مسافر کشی می‌کنم.
    واقعاً هم کرایه بسیار پایین و هم عدم پرداخت کرایه از سوی اکثر مسافرین سودجو.
    انتظار همکاری از مسئولین محترم تاکسی های اینترنتی داریم.
    با تشکر

  • ناشناس پاسخ

    به نظرمن حق با راننده می باشد چون وقتی حق راننده از بین برود وراننده احساس امنیت نکند حرج ومرج بوجود میادوهرکسی ازاین کار سواستفاده مکند

  • محمدرضا پاسخ

    با سلام خدمت رانندگان اسنپ . خود اسنپ از هر کرایه ۲۲ درصد کم میکنه برای چی .کسی نباید از اسنپ باز خواست کنه چرا اینقدر کسر میکنی

  • علیرضا مینائی پاسخ

    چندین سال به خاطر پرداخت نکردن کرایه از سوی مسافر ودادن شماره تلفن صاحبکار که هر دو افغانی بودند صاحب کار پس از جواب دادن به تلفن وترک محل مسافر دیکر صاحب کار افغانی کرایه منو واریز نکرد وپس از بار ها تماس وکزارش به اسنپ با تماس از شماره غیر اسنپی افغانی جواب داد وفحش ناموسی به من داد ومن از شدت ناراحتی با شماره اسنپی جواب فحشش را آس ام آس کردم که افغانی آن راسلاح قرار داد واسنپ حساب کاربری مرا بست لعنت به این اسنپ که طرف دار اجنبی در ای کشور می‌باشد ننکتان باد مسئولین اسنپ

  • سید منصور موسوی پاسخ

    با سلام
    ی سوال برای من مهمه چرا از کرایه سفری که پرداخت نشده اسنپ ۱۵ درصد کمیسون خودشو از کرایه ای پرداخت نشده برداشت میکنه اما کرایه راننده اصلا برایش مهم نیست و پشتیبان هم الکی میگه کاربر مسدود شده که کاملا دروغه

  • علیرضا سیامکی پاسخ

    سلام اسنپ و تپسی فقط فقط فکر خودشون هستن چه مسافر کرایه رو بده چه نده اول کمیسیون و ارزش افزوده مسخره رو ور میداره دیگه نگاه نمیکنه مسافر کرایه رو پرداخت کرده یا نه

  • زاهدی شهرکی پاسخ

    درود. بنده هم مسافر خانم سوار کردم بعد از پیاده شدن گفتم کرایه۳۵/۰۰۰ چی شد؟؟ جواب داد که اگه ادامه بدین بعنوان مزاحم شکایتت میکنم. از طریق اسنپ و دادگاه مظلوم ترین قشر مملکت رانندگان اسنپ.

  • سعید پاسخ

    سلام خسته نباشید پشتیبانی اسنپ و تپسی عملا شده سیستم دیگر کسی جواب گو نیست و عملا کلید واژه تعریف شده برای سیستم ‌و از نام افراد استفاده میکنن و وقتی موضع رو مطرح میکنید سیستم پاسخ میده متوجه میشید پاسخ اصلا به سوال ربطی نداره بطور مثال من تیکت ثبت کردم بابت یک سفرلغو خورده و سیستم این سفر رو انجام شده بحساب میاره و کمیسیون کسر شده سوال میپرسم که من این سفر رو انجام ندادم و لغو شده قبل از اینکه برسم بمسافر چرا کمیسیون کسر شده پاسخ میاد که هادی مظفری هستم پاسخگوی شما از لغو سفر مسافر متاسف هستم و از عذر خواهی میکنم سیستم بطور خودکار بررسی میکنه

  • سعید پاسخ

    نظام سرمایه داری تعیین میکنه همه چیز رو برای امثال ما این یکی از خطاهی اسنپ و تپسی هست من هزارن تیکت دارم که مدرک هست

  • ابوالفضل پاسخ

    و قسمت جالب ترش اینجاست که اسنپ کمیسیون کرایه پرداخت نشده رو هم کم میکنه

  • مهدی پاسخ

    سلام
    محدود کردن حساب کاربری راهکار خوبی نیست . چون الان همه افراد چندتا چندتا سیم کارت دارن.
    بهترین راهکار همینه که مثل خرید اینترنتی مثلا اینترنت و سوپرمارکتی و غیره ...مسافرین هم قبل از اجاره ماشین برای طی کردن مسیرشون ، هزینه اونو پرداخت کنن ....فکر کنم مثال و مقایسه درستی کردم...
    چون مسافرا اکثرا هزینه سفر رو دقیقه اخری که نزدیک مقصد هستیم پرداخت میکنن انگار ما میخواییم بدزدیمشون یا اگر پرداخت کنن ما همونجا پیادشون میکنیم میریم ...ما شغلمون اینه و مراحل ثبت نام و احرازش هم کاملا تحت نظارت قانونی هست و شاید یک در هزار افرادی باشند که بی قانونی بکنن

  • بابک پاسخ

    از اول شرکتهای تپسی واسنپ طرف مسافر میگرد به رانندها اصلان عرزشی قاعل نیست رانندها از کجا بنزین یدک تهیه میکنند این شرکتها فقط به فکر کمیسون خودشون هستن مسافر کرایه میدهند نمیدهد من قبلان تواسنپ کار میکردم این کارهایشون بایس شد دیگه کار نکردم فقط طرفه مسافرو میگیرد همه جا راننده را مقاسر میداند رانندگان عزیز یی چند روزی کار نکنید درست میشود ولی متاسفانه هیچ کس گوش نمیکند پس بکشید

  • عزت الله پاسخ

    من هم هم عقیده همکاران هستم وهم مشتریانی که لغو سفر انجام میدهند برخورد شود

  • علیرضا امیدی پاسخ

    با سلام و احترام خدمت زحمتکشان عرصه حمل و نقل، جا دارد بعنوان یک برادرکوچک از زحمات تک تک شما عزیزان تشکر و قدردانی نمایم. پیشنهاد همکارانم را که اول کرایه پرداخت شود رو می پذیریم و انشالله اسنپ وتپسی هم شنیده و عمل نمایند. ولی دوستان عزیز و ارجمند باور بفرمایید همه مسافران بد نیستند، خدای نکرده ما نباید همه را با یک چشم دید، چرا که ممکن تست مسافران استپ و تپسی خانواده خودمان باشد.

  • محمد پاسخ

    مشکل اینکه اگر راننده لغو کند بنا به دلایلی جریمه میشود اما مسافر لقو کند تا پاداشت هم اسنب بهش میده که مبادا از شرکت های دیگه استفاده نکنه

  • کریم پاسخ

    اکثر مسافرهای اسنپ و تپسی شماره کارت میخواهند تا کرایه پرداخت کنند چرا الزام نمیشه که وقتی که می‌توانند اینترنتی پرداخت کنند قبل از سوارشدن در حساب کاربریشان پول ریخته و بعدا سوار ماشین شوند تا خیال رانندگان از بابت پرداخت کرایه راحت شود

  • اسفندیار پاسخ

    سلام عرض ادب به تمامی کارکنان کنان اسنپ تبریک این مسئله کرایه پرداخت نکردن مسافران بد حساب رسیدگی بشه برنامه کاربری مسافر ببندین برای باز کردن آن جریمه بشه دیگه تکرار نمیشه،؟

  • مهرالله گهرام‌زهی‌فاطمی پاسخ

    سلام خدمت پشتیبانی اسنپ‌ومدیران‌ومسولین‌عزیز لطفا کمسیون هزینه سفر بیارین پایین بخدا یک مسیرهای میری اخرش برات 22هزار میمونه از سفر 35هزارتومانی اصطحلاک ماشینا هم که خیلی بالا رفته اگه میشه برای بیمه شخص ثالث تو اسنپ بزارید اقساطی پرداخت کنیم .. لطفاً کمیسیون کمتر کنید با تشکر دوست اسنپی شما🙏🏻❤️

  • بی نام پاسخ

    راهه حلش اینه هر کی که سوار میشه ۱داستان سوار کنی بگی کنسل کنه سفرو بعدشم ببری برسونی پورسانتی که به اسنپ میخایی بدی رو بزاری تو جیبت تا یاد بگیره اگه کرایه رو همون اول بگیره وگر بیاد اینو بگیره.

  • سیدمهرداد پاسخ

    بسمه تعالی اسنپ جیب مارونزنه، مردم بجایخودش. 20درصد کمیسیون ناجوانمردانه و برداشت زیادی بابت ارزش افزوده ازحساب رانندگان دیکه جای هیچ بحثی نمیزاره

  • مراد پاسخ

    هم کرایه نمیدهند بعضی‌ها به دروغ شماره کارت میخام اما نمی‌فرستند ماهم مجبوریم پایان سفر بزنم که سفربگیرم اول پرداخت بشه ممنون

  • رضا طلائی پاسخ

    سلام خدمت همکاران عزیز،
    قابل توجه دوستی که به رانندگان اسنپ جواب دادن اگر واقعا راست میگی نمیصرفه،کار نکنید!
    داداشه گلم ما ها اگر شغل درست و حسابی با درآمده خوب داشتیم که مسافر کشی نمیکردیم،مجبوریم چون یا سرمایه شغل اصلی خودمون را نداریم یا توان جسمی برای شغل های دیگر را نداریم،پس با اینکه واسمون نمیصرفه مجبوریم کار کنیم،ولی انصاف نیست که از این اجبار سواستفاده بشه🙏

  • عرفان پاسخ

    سلام. راننده همیشه بدبخته مسافر رفته بازار خرید کرده ۵ الی ده میلیون یا کمتر بعد راضی نیست بیست هزار تومان ب راننده بابت حق دستمزدش بده حتی یه جر و بحثی هم پیش میاد. برا منم چند مورد پیش اومده شماره کارت گرفتن الان یکساله هنوزم بهش زنگ میزنم شماره منا بلاک کرده بحث فقط کرایه ندادن نیست این یه نو بی احترامی ه و آدم زورش میاد ی مسافر انتری را ببری بعد سر کارت بزاره ک سر تا پا به یه بز نمی ارزه

  • بشیر پاسخ

    سلام والا من راننده اسنپ هستم تو این چند سال فعالیت بیش از 50مورد پیش اومده که کرایه پرداخت نشده وقتی ب پشتیبانی اطلاع میدی متاسفانه فقط جواب میدن ظرف 72ساعت اگر مسافر پرداخت کرد کرایه برا ما واریز میکنن یکی نیست بگه بابا اگه قرار بود مسافر کرایه بده که فرار نمی‌کرد 🤔🤔🤔🤔متأسفانه کسی جوابگو نیست 😠😠😠😠

  • ناشناس پاسخ

    نه خیر مدیران فکر منافع خودشون هستن یا مسافر بایه شماره دیگه ثبت نام میکنه این کارت به کارت خیلی بد شده قدیم پول پول مردم راحت بودن حالا هم کرایه هم مقصد مشخصه چرا اول پول ندن با کرایه‌ای پایین که در نطر میگیرن ۵ نفر سوار میشن بابا خدارو خوش نمیاد فقط فکر در آمد خودتون باشید

  • علی پاسخ

    بخدا کرایه ۱۸۰ تومان بود پرداخت نکرد و فرار کرد بعد کمیسیون هم خودم پرداخت

  • اسنپ رایگان پاسخ

    همه ی جوری میخوان فرار کنن
    هر کی راهکار خودش داره

  • ناشناس پاسخ

    متاسفانه پشتيبان هیچ پیگر نمیکنه

  • احمدرضا رضایی پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما حضار گرامی و مسئولین به نظر بنده خیلی خیلی تصمیم خوب و عالی است ولی متاسفانه دست اندرکاران یچ اقدامی انجام نمی‌دهند و و اینگونه جواب می‌دهند که که خودتان مسئول هستید باید در کار خود دقت می‌کردید کاری از ما ساخته نیست
    من ز شما خیلی خیلی قدردانی می‌کنم به اینکه فکر ما هستید من راننده اسنپ تپسی هستم

  • دانش پاسخ

    درود برهمه بزرگواران ای کاش بجای این همه اعراض برای ۱بار با دقت مفاد قوانین این شرکت‌ها رو که در برنامه رانندگان موجوده و در قراردادهای همه رانندگان هم وجود داره رو میخوندیم تا متوجه بشیم اعتراض ما جایی از اعراب نداره در قرارداد به تمام این موارد اشاره شده وهمه رانندگان متعهد به رعایت اینها شدن و حق اعتراض هم از خودشون سلب کردن و این واقعیت تلخ که ۹۰درصد رانندگان در زمان امضای قرارداد متن نخوندن فاجعه است
    بقول فردوسی بزرگ
    اگز ما خرد داشتیم کجا این سرانجام کار داشتیم

  • تنگسیر پاسخ

    من چندین بار تیکت زدم که مسافر کرایه نداده ولی هیچ پیگیری نشد الانم خیلی قشنگ وشیک خودم با روش خودم تمام اون پولهارو زنده کردم و بدون کمیسیون مسافر میبرم البته با روش خودم، ماناباشید

  • محمد پاسخ

    الان ۹روزه که یک مسافر کرایشو نداده ۶بار تیکت زدم اسنپ فقط مینویسه ثبت شد و پرداخت نشدن هزینه سفر را مطالعه کنید انگار تمام اپراتورهاشون هم کپی پیست میکنند یک متن دارند که عین هم هست فقط اسم اپراتوره عوض میشه جالب است که اسنپ میگه بعد ۷۲ساعت جواب میده الان که مال من شده ۱۸۴ ساعت احتمالا منظورشون ۷۲ساله ! من برای یک کرایه ۶۰ تا ۷۰تومانی پیگیری نمی کنم دلم میسوزه که ساعت ۱نیمه شب بری دهشک ۴۰کیلومتری مشهد و طرف با ظاهری متشخص ازت خواهش کنه که بعدا پرداخت میکنه و بعد انگار نه انگار شمازه تلفنش هم مجازی بود و از اسنپ خواهش کردم اقلا شماره شو به من بده که باهاش تماس بگیرم حتی همین کار راهم نکرده

  • محمد پاسخ

    کافیه در برنامه اسنپ یک کلید برای تماس مستقیم با اپراتور بگذارند که در صورت پرداخت نشدن هزینه هم مسافر و هم راننده بتوانند با اپراتور اسنپ تماس بگیرند یا گزینه ای را اسنپ اضافه کنه که مسافر بتواند کرایه را بعدا پرداخت کند و اگر در موعد مقرر به حساب اسنپ نریخت خود اسنپ به راننده پرداخت کند و اسنپ بماند و مسافرش تا خودشون باهم کنار بیان

    • ناشناس

      احسنت. پیشنهاد خوبیه که مسافر مجبور میشه پاسخگو بشود. ضمنا این موارد می تونه در نرم افزار ذخیره شود و لیست مسافرهای بدحساب باهاش ایجاد میشه که مورد توجه خواهد بود و از تخلف جلوگیری میشه. اینها مسافرنما هستند و دزد

  • فرهادپورچمنی. پاسخ

    بنده هم خیلی با این مشکل برخورد کرده ام. لطفا یه فکری براش بکنید. بعضی هاهم به بهانه گرفتن پول از عابر بانک فرار میکنند.

  • همبستگی پاسخ

    با درود و خسته نباشید با تومه به اینکه دلیل اصلی ایجاد مشاغل کسب سود هست پس اینکه هر شخص یا شرکت و گروهی به دنبال کسب سود و سود بیشتر هست وتوقع اصلاح موارد دوستان به منزله کسب سود کمتر هست که برای مدیران شرکت‌ها قابل قبول نیست
    برای رسیدن به خواستهای قانونی ایجاد کارایی با مشارکت حداکثری همکاران برای تغییرات اساسی در قوانین این شرکت‌ها از قبیل مبلغ کمیسیون و تعیین کرایه مطابق تورم و هزینها و الزام به پرداخت کرایه توسط شرکت و موارد دیگر هست در غیر اینصورت با اعتراض تا قرن‌های بعد هم اتفاقی نمی افته

  • محمد آقامحمدی پاسخ

    سلامـ من هم ازشروع کرونا به عنوان راننده اسنپ مشغول فعالیت هستم بارها پیش امده که مسافر کرایه را پرداخت نکرده. وبعد از اطلاع به پشتیبانی. به ماگفته شده که مابامسافر تماس میگیریم. اگر قبول کرد که کرایه نداده واگر کرایه رابه حساب اسنپ واریز کرد اسنپ کرایه رابه حساب شما واریز میکند. درحالیکه پس از ثبت اتمام سفر بلافاصله کمیسیون ازحساب ما کسر میشود. پرداخت آنلاین ازطریق اپلیکیشن هم دردسر خودش رادارد. بارها پیش امده که مسافر ازطریق اپلییکیشن کرایه راپرداخت کرده ولی مبلغی به حساب ماواریز نشده

  • هانا ملکی پاسخ

    سلام . مدت 6ساله راننده اسنپ هستم . خیلی وقت ها شده مسافر کرایه رو پرداخت نکرده و پیاده شده و رفته ب اسنپ هم گزارش کردیم اعتنایی نشده . اسنپ چنین اشخاصی ب عنوان متخلف باید قط بشه م تکرار نشه . ولی متاسفانه هیچ مدیریتی نیست

  • ناشناس پاسخ

    من بعید میدانم بی وجدان تراز اسنپ وتپسی وجود داشته باشد. چراکه راننده بجز تحمل خسارت از جانب برخی مسافرها باید بیست درصد هم از کرایه را به آنها پرداخت کنند. و علارغم افزایش تمام خدمات این بی وجدانها با شناور کردن کرایه ها روح وروان رانندگان را هم ببازی گرفته اند. حدا شاهد است که امسال هرچه کارکرده ام درآمدم معادل دوسال پیش است.

  • علی مهری پاسخ

    سلام.بنظر اسنپ عامدانه اکانت مسافرین بدحساب رو معلق یا قطع نمیکنه.حتما پیش خدشون حساب میکنن اگه اکانت مسافرو قطع کنیم از اون مسافردیگه نمیشه کمسیون دریافت کرد 100بار کرایه داده حالا5بارم نده.و یا سیاست گذاری پرداخت کرایه قبل از شروع صفر رو هیچ وقت عملی نمیکنن.چون محاسبه میکنن نصف مسافرین اسنپ پرداخت نقدی میکنن در روز و برای همه امکان پرداخت انلاین در روز وجود نداره و اجرای این سیاست باعث کثری درامدشون و از دست دادن خیل انبوه از مشتریان و مسافرین میشه که میرن از پلاتفرمهای دیگه استفاده میکنن

  • سعید پاسخ

    منم راننده اسنپم چندین بار شده کرایه منو مسافر پرداخت نکرده اما اسنپ هیچ پیگیری ای برام انجام نداد و حتی جواب های پیش فرض بی ربط دادن که هنوز تیکت هاشون رو دارم

  • رضا پاسخ

    پول زور۲۲درصد حق راننده است حالا هی بگین حلال وحروم این رو خود همونایی میخورن که جا نماز اب میکشن

  • کیان پاسخ

    من بعضی مواقع اسنپ کار میکنم از این آدمهای بیخود زیاد است باید تمام پرداختها ودریافت ها آنلاین صورت بگیره مسافر قبل از تقاضای تاکسی وجه مورد نظر در حسابش موجود باشد وبمحض سوار شدن به حساب راننده انتقال داده بشه

  • رسول پاسخ

    لطفا برای جلوگیری از عدم پرداخت کرایه و دزدی مسافر از راننده شارژ کیف پول اجباری کنید که در غیر این صورت نتونن اسنپ یا تبسی بگیرن