| کد خبر: 235790 |

◄ تکمیل کریدور ساحلی جنوب کشور با جدیت دنبال می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از تسریع در تکمیل طرح‌های حوزه راه و شهرسازی استان خبر داد و گفت: تکمیل کریدور ساحلی جنوب کشور با جدیت دنبال می‌شود.

تین نیوز

رستم قاسمی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است و به عنوان قطب اقتصادی کشور شناخته می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی توسعه و تقویت راه‌های استان بوشهر را یکی از اولویت‌های مهم دانست و ادامه داد: تسریع در تکمیل پروژه‌های حوزه راه استان بوشهر را با جدیت دنبال می‌کنیم و دنبال رفع مشکلات پیش روی این پروژه‌ها هستیم.

وزیر راه و شهرسازی توسعه کریدور جنوب کشور را یکی از اولویت‌های اساسی ذکر کرد و ادامه داد: محور بزباز به بندو به عنوان بخشی از کریدور غربی- شرقی محسوب می‌شود که تکمیل آن در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه کریدور ساحلی جنوب کشور از چابهار آغاز و به خوزستان ختم می‌شود خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از کریدورهای بسیار مهم و استراتژیک کشور است.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌های سفر دو روزه قاسمی وزیر راه و شهرسازی به بوشهر

قاسمی با بیان اینکه طول کریدور ساحلی کشور حدود هزار و ۸۵۰ کیلومتر است تصریح کرد: ۳۹۰ کیلومتر آن در استان بوشهر بوده که تاکنون ۲۷۰ کیلومتر آن ساخته شده و باقی مانده در حال انجام است.

وی اضافه کرد: بخشی از محور بزباز به بندو ساخته شده و امیدواریم با پیشرفت فیزیکی بخش باقیمانده که ۷۰ درصد است با برنامه‌ای که در سفر رئیس جمهوری به این منطقه تدارک دیده شده تا پایان سال آینده شاهد اتمام این طرح باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رئیس جمهور فردا به استان بوشهر سفر می‌کند بیان کرد: در بازدیدهایی که امروز داریم، مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی استان بوشهر بررسی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.