| کد خبر: 230808 |

سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت "سیتاد" با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در آبفای استان اصفهان راه اندازی شد.

تین نیوز

اصفهان- معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به خدماتی که از طریق سامانه سیتاد در اختیار مشترکین قرار می گیرد، تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه، کپی کارت ملی و شناسنامه از مدارک مورد نیاز متقاضیان آب و فاضلاب حذف می شود .

به گزارش تین نیوز- سید محسن صالح گفت: سامانه سیتاد با دریافت کد ملی و تاریخ تولد متقاضی خدمات، صحت اطلاعات سجلی را بررسی کرده و در صورت تایید، کد پیگیری برای شخص مذکور صادر می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آّبفای استان اصفهان با بیان این که این سامانه در زمینه ارائه خدمات مرتبط با خدمات غیر حضوری سامانه 1522 راه اندازی شده است، اعلام کرد: روزانه در حدود 150 فقره استعلام به صورت غیرحضوری انجام  می شود و در صورت تایید اطلاعات متقاضی، کد رهگیری مربوط صادر می شود .

وی اظهار داشت: حذف مراجعه حضوری متقاضیان،کاهش مدت زمان رسیدگی به درخواست ها، کاهش هزینه ها، کاهش بروکراسی اداری، ارتقای ضریب اطمینان از صحت مدارک ارائه شده از دیگر مزایای راه اندازی این سامانه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید