بازدید سایت : ۶۳۶۳۰

سازمان راهداری مکلف به بهسازی آزادراه تبریز-زنجان شد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: پیگیری های مکرر طی شش ماه اخیر از رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به نتیجه رسید و نهایتاً روز گذشته طی جلسه ای با رفع مسایل فی مابین مشارکت کننده پروژه و وزارت راه، بهسازی آزادراه تبریز-زنجان تعیین تکلیف شد.

سازمان راهداری مکلف به بهسازی آزادراه تبریز-زنجان شد
تین نیوز |

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: پیگیری های مکرر طی شش ماه اخیر از رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به نتیجه رسید و نهایتاً روز گذشته طی جلسه ای با رفع مسایل فی مابین مشارکت کننده پروژه و وزارت راه، بهسازی آزادراه تبریز-زنجان تعیین تکلیف شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا نوین روز پنجشنبه  خاطرنشان کرد: در این نشست که به درخواست اینجانب با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران به عنوان سرمایه گذار و مشارکت کننده احداث آزادراه تبریز-زنجان، رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور برگزار شد، مقرر شد مطابق صورت جلسه سازمان راهداری با تامین اعتبار و انتخاب پیمانکاران نسبت به آغاز عملیات اجرایی بهسازی، آسفالت روکش، خط کشی، ایمن سازی و نصب های دوربین های کنترلی در مسیر اقدام کند.

وی متذکر شد: در ماه های گذشته متاسفانه تصادفات سنگین متعددی در آزادراه تبریز-زنجان رخ داده و به صورت میانگین سالانه بیش از ۶۰ نفر در این مسیر ناایمن جان خود را از دست می دهند.

نوین تصریح کرد: پس از گذشت ۱۲ سال از بهره برداری چندین مرحله ای آزاد راه ۳۰۰ کیلومتری زنجان - تبریز، پیش بینی می شود حداقل ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نواقصات و اقدامات ایمنی در این آزاد راه مورد نیاز باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروزفاتح پاسخ

    ای بابا دست به جیب نشید برای خرج وخوشگزرانی در خارج کم میاریید

  • ر.م پاسخ

    سلام این بحث را جمع کنید اگر راهداری اسفالت هم بریزد بدرد نمی خورد چون چاله همان چاله است کسی نیست نظارت کند بهتری انجام ندهن چون مهندس .رشته اش کشاورزی اودن کردن مهندس راه وسالام نامه تمام

  • رضا پاسخ

    ،آزاد راه تبریز زنجان به عنوان یک شریان بین المللی باعث شرمساری دولت است ،شرم آور است یک جاده بین المللی در این وضعیت باشد ،زیاد دور نروید همین کشور های همسایه هم بروید ،میبینید آزاد راه با جاده مالرو خیلی فرق داره اگه چشم بینا داشته باشد،اتوبان ما با جاده مالرو هیچ تفاوتی ندارد

  • حامد پاسخ

    یه جوری میگین مکلف شد که انگار راهداری از جیب باباش میخاد درست کنه این همه عوارضشو میگیره

  • آیدین پاشایی پاسخ

    متاسفانه هم پول عوارضی میدیم هم اینکه آسفالت مسیر تبریز به زنجان و بالعکس خیلی افتضاحه
    کدام آزادراهی در دنیا رو میشناسید که فقط بلد باشه پول از ملت بگیره و خدمات نده؟!
    بخدا که هیچ کشوری

  • راننده پاسخ

    اتوبان تبریز زنجان واقعا وضعیت بدی را برخوردار است لطف کنید برای رفع افتضاح این اتوبان کاری کنید .ماشینامون از بین میرن .

  • ناشناس پاسخ

    آزادراه نیست چاله راه هست افتضاح افتضاح